ANBEFALER: BIO NAÏA

bionaia-bio-naturelle-nature-besteprodukt-hud-hudpleie-hudkrem-naturlig-anbefaling-produkt-facecream-isalicious1-bionaiacremevisage-cremevisage-aloevera-Sheabutter-beurredekarite-isalicious-isalicious.blogg.no

Hei ♥

I dag har jeg to BIO produkter jeg vil anbefale fra Bio Naïa. Jeg kjøpte disse to produktene i Frankrike da jeg var der. Kjøpte de til en sykt bra pris på en helt vanlig mat butikk som heter Leclerc. Men vet jeg har sett de på nettet på blant annet Amazon og andre nettsider. Fant utrolig mange andre bra produkter også derfra som jeg nå bruker fast og tenker skrive om senere.

Jeg hadde egentlig bare lyst å teste nye BIO produkter da jeg så disse. Noe jeg er så glad for i dag. Hadde aldri prøvd produktene fra BIO Naïa før og heller aldri hørt om det. Kjøpte en ansiktskrem og en ansikts maske. Begge to er 99% naturlige og for sensitiv-blandet-normal hud.

Huden min er veldig sensitiv og litt tørr til tider så tester ofte nye produkter som skal fungere for meg. Produktene har jeg nå brukt i ett par mnd og så langt så er de kjempe gode og milde mot huden min. Har ikke reagert på noen som helst måte på noen av produktene og sett forbedring i huden min.

Linker til matbutikken jeg kjøpe de i: HER.

bionaia-bio-naturelle-nature-besteprodukt-hud-hudpleie-hudkrem-naturlig-anbefaling-produkt-facecream-isalicious1-bionaiacremevisage-cremevisage-aloevera-Sheabutter-beurredekarite-isalicious-isalicious.blogg.no

BIO NAÏA CREME VISAGE 50 ML (ANSIKTSKREM):

Pris: 1,90 € (Rundt 19 NOK)
Inneholder: Aloe Vera og Shea butter
Hudtype: Sensitiv, kombinert og normal hud
Kremen er dermatologisk testet, mild og hudvennlig.

Denne kremen kommer i en praktisk tube noe jeg like veldig godt. Man slipper å ta fingrene oppi noe som er hygienisk, det liker jeg. Den inneholder Aloe Vera som hydrerer de dypeste lagene i huden, reduserer og beskytter mot aldring.. Aloe Vera er også veldig bra i behandling for kviser og uren hud. Shea butter beskytter huden, gir masse fukt og forebygger aldring. Så disse to produktene sammen gir MASSE FUKT!

Kremen fukter og beskytter huden. Noe den virkelig gjør! Fått så mye mykere hud og den er ikke tørr i det hele tatt lenger. Kremen er veldig lett i teksturen og trekker fort inn så det blir ikke klissete. Den lukter veldig godt og mildt forresten 😍.

Den skal påføres lett på rengjort ansikt morgen og kveld (eller som du selv føler for). Man trenger kun å bruke litt produkt hver gang da little goes a long way!. Jeg har nå brukt denne kremen i 5 mnd og det er så mye krem igjen! Kunne nesten tro jeg akkurat har åpnet den. Tror den kunne holdt i hvert fall ett år til om det var mulighet for det men kremen varer kun 6 mnd fra man har åpnet den, noe som er kjipt. Vil si det er det eneste negative jeg har funnet med denne kremen. Den er forresten både for kvinner og menn.

Om du vil lese andre anbefalinger kan du finne det HER og HER (alt er på fransk).

Vil gi den hele 6/6 faktisk 👌

bionaia-bionaiamasquedetox-detoxmask-masquedetox-bio-naturelle-nature-charbon-macadamia-macadamiaoil-macadamiahuile-bionaiacremevisage-cremevisage-aloevera-Sheabutter-beurredekarite-isalicious-isalicious.blogg.no

BIONAÏA MASQUE DETOX 100 ML (ANSIKTSMASKE):

Pris: 2,88 € ( rundt 27 NOK)
Inneholder: Kull og macadamia olje
Hudtype: For alle hudtyper
Masken er dermatologisk testet og hudvennlig

Denne masken kommer også i en praktisk tube som er hygienisk. Den er en dypt rensende maske med kremet, myk tekstur som funker som en detox. Masken inneholder aktivt kull som trekker til seg urenheter og smuss. Den inneholder også macadamia olje som fukter, gir glød og sunnere hud. Macadamia olje er perfekt for folk med tørr hud. 

Jeg kan se at jeg har fått mye renere, mykere og mer jevnet hudtone med denne masken. Føler den funker veldig godt som en detox maske og jeg bruker den 1-2 ganger i mnd. Den er veldig god og lett å påføre, og lukter mildt. 

Masken skal påføres etter du har rengjort ansiktet, jeg selv damper og skrubber huden hver gang før jeg bruker maske. Den skal påføres lett og i ett tynt lag i hele ansiktet utenom øyepartiet. Masken skal virke i 5-10 min og vaskes av. Den vaskes veldig lett av og jeg selv bruker en klut for å få masken enda lettere av. Fargen fra masken(sort-grå) går av i vask hvis du bruker klut. Masken kan brukes opptil 2 ganger i uken. 

Du kan lese andre anbefalinger HER.

Jeg gir denne 4/6

 

Ha en super helg✨💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer
      1. Bare å søke opp på google eller Amazon. Jeg så de på Amazon for litt siden men da var de utsolgt. Hvis jeg finner en link skal jeg sende det her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg