BESTE VEGANSKE FOUNDATION

facetheory-skincare-hudpleie-hudpleieprodukter-anmeldelse-anbefaling-foundation-vegansk-vegan-veganskhudpleie-veganskfoundation-crueltyfree-hud-sminke-vegansksminke-isalicious-isalicious.blogg-blogg-blog-blogs-blogger-blogging-isalicious1-skjønnhet-sminke-makeupreview-veganskeprodukter-

Heii.

I dag skal jeg skrive om en foundation jeg liker utrolig godt. Jeg har også vært så heldig å få en rabattkode som jeg deler med dere nederst på siden. Jeg startet å samarbeide med Facetheory for en liten stund siden noe jeg er kjempe stolt over da de er både vegansk og cruelty-free💚🌱. Hittil elsker jeg og kan stå for produktene jeg har prøvd. De har både hudpleieprodukter og nå har de endelig begynt med sminke som også er vegansk. Jeg fikk tilsendt en foundation for en liten stund siden som jeg er så glad for! Nå kan jeg gå med sminke og samtidig ha god samvittighet for å ikke ødelegge eller tette huden. Hvem vil vel ikke det?

FAKTA OM FACETHEORY FOUNDATION:
– Finnes i 13 nyanser
– Vegansk
– Cruelty-free
– God for sensitiv hud
– Tørker ikke ut huden
– SPF15 UVA-beskyttelse
– Silikon fri
– Ikke-komedogen (tetter ikke porer)
– God for akne hud

– Ingen syntetiske ingredienser
– pH 5-6
– Alkohol fri
– Paraben fri
– Sulphate/SLS fri
– Resirkulerbar aluminium tube

MIN MENING:
Slik dere ser så kommer denne i tube form som jeg syntes er ganske enkelt og greit. Den er resirkulerbar. Den tar ikke mye plass og lett å ha med seg om man skulle ønske det.

Jeg prøvde først litt foundation på hånden min for å teste. Jeg visste jo ikke helt hvilken farge som passet meg da jeg bestilte den på nettet, men de har gode bilder som viser fargenene nøye. Jeg valgte fargen F4 som dere kan se på bildet under og den viste seg til å passe godt. Om du velger feil farge så kan du få en ny helt gratis av dem! Liker du ikke ett av deres produkter kan du klage og få igjen pengene. 

Den var utrolig lett å påføre!  Den er kjempe smooth og føles ut som en silkeaktig mousse. Jeg vil si den har en lett tekstur, men det går fint an å bygge den opp for de som vil ha mer dekkevne. Den ga meg en naturlig, sunn, glødene og blurred look. Jeg har kjøpt så mange foundation som skal gi glød, men aldri sett noe særlig av det. Men den her ga super fin glød som man virkelig kan se! Jeg brukte den i mange timer og den holder seg lenge på uten å smitte av! Jeg fikk ikke en “svett/oljete” look.. Den føltes super lett og god på huden. Man får følelsen av å ikke ha på sminke heller at man har på en krem som gir fukt. Dette er faktisk min første veganske foundation og den passer til sensitiv hud noe jeg har! Den luktet forresten helt nøytralt. Dette er faktisk en av mine nye favoritt foundationer, helt klart! Dere ser resultatet helt øverst på siden 🙂

JEG GIR DENNE:  5/6

Link til denne foundation: HER

✨ BRUK MIN KODE: BBISA FOR 20% RABATT PÅ HELE NETTSIDEN ✨

facetheory-skincare-hudpleie-hudpleieprodukter-anmeldelse-anbefaling-foundation-vegansk-vegan-veganskhudpleie-veganskfoundation-crueltyfree-hud-sminke-vegansksminke-isalicious-isalicious.blogg-blogg-blog-blogs-blogger-blogging-isalicious1-skjønnhet-sminke-makeupreview-veganskeprodukter-

facetheory-skincare-hudpleie-hudpleieprodukter-anmeldelse-anbefaling-foundation-vegansk-vegan-veganskhudpleie-veganskfoundation-crueltyfree-hud-sminke-vegansksminke-isalicious-isalicious.blogg-blogg-blog-blogs-blogger-blogging-isalicious1-skjønnhet-sminke-makeupreview-veganskeprodukter-

facetheory-skincare-hudpleie-hudpleieprodukter-anmeldelse-anbefaling-foundation-vegansk-vegan-veganskhudpleie-veganskfoundation-crueltyfree-hud-sminke-vegansksminke-isalicious-isalicious.blogg-blogg-blog-blogs-blogger-blogging-isalicious1-skjønnhet-sminke-makeupreview-veganskeprodukter-

facetheory-skincare-hudpleie-hudpleieprodukter-anmeldelse-anbefaling-foundation-vegansk-vegan-veganskhudpleie-veganskfoundation-crueltyfree-hud-sminke-vegansksminke-isalicious-isalicious.blogg-blogg-blog-blogs-blogger-blogging-isalicious1-skjønnhet-sminke-makeupreview-veganskeprodukter-

facetheory-skincare-hudpleie-hudpleieprodukter-anmeldelse-anbefaling-foundation-vegansk-vegan-veganskhudpleie-veganskfoundation-crueltyfree-hud-sminke-vegansksminke-isalicious-isalicious.blogg-blogg-blog-blogs-blogger-blogging-isalicious1-skjønnhet-sminke-makeupreview-veganskeprodukter-

Ha en fin kveld✨💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg