GELLAK OG RESULTAT ETTER 2 UKER

negler-negl-negleinspo-neglinspo-bluenails-babybluenails-blånegler-babyblånegler-nailinspo-nailsinspo-neglesalong-neglaertist-neglerfrogner-jennysbeautyoslo-oslonegler-negleroslo-isalicious-isalicious1-blogger-

(Hvordan neglene ser ut nå 2 uker etter, litt dårlig lys, men de er så å si like fine)

Hei♥ Da har jeg vært å fikset neglene mine på salong for 2 gang i mitt liv for 2 uker siden. ELSKER resultatet! Pleier egentlig å fikse neglene mine selv hjemme (med vanlig neglelakk). MEN kjenner det er litt deilig å fikse seg litt ekstra av og til. Er en litt annen følelse når man gjør det på salong og trengte det. Det var egentlig en bursdagsgave til mamma, men tenkte vi kunne gjøre det sammen så det ble ekstra koselig og det var det.

Jeg valgte å bruke mine naturlige negler og gellakk med strong base coat som jeg aldri har prøvd før. Er ikke så veldig fan av lange unaturlige negler, liker en heller naturlig look. Mamma fikset jo neglene sine først og troo meg jeg slet med å finne hvilken farge jeg ville ha. Tror jeg brukte rundt 1 time på å bestemme meg, var så mange fine! Skulle egentlig gå for en rosa-nude farge, men til slutt så ble det en super fin blå farge💙. Aldri hatt blå farge på neglene og angrer ikke ett sekund. Love love it!

Resultatet ble så fint! Det er så deilig å kunne gjøre alt mulig uten at lakken blir ødelagt med en gang slikt det blir med vanlig neglelakk! Neglene brekker heller ikke!  Som sagt fikset de for 2 uker siden og de er like fine fortsatt. Jeg skal absolutt gjøre det igjen! Fikset neglene hos flinke Jenny’s Beauty på Frogner (HER).

-Pleier du å fikse neglene dine på salong? Hvis ja, hva pleier du å gjøre? 

Håper alle har/får en flott søndag💕!

negler-negl-negleinspo-neglinspo-bluenails-babybluenails-blånegler-babyblånegler-nailinspo-nailsinspo-neglesalong-neglaertist-neglerfrogner-jennysbeautyoslo-oslonegler-negleroslo-isalicious-isalicious1-blogger-negler-negl-negleinspo-neglinspo-bluenails-babybluenails-blånegler-babyblånegler-nailinspo-nailsinspo-neglesalong-neglaertist-neglerfrogner-jennysbeautyoslo-oslonegler-negleroslo-isalicious-isalicious1-blogger-

Slik så neglene ut med en gang jeg hadde fikset de, like fine i dag 💙

negler-negl-negleinspo-neglinspo-bluenails-babybluenails-blånegler-babyblånegler-nailinspo-nailsinspo-neglesalong-neglaertist-neglerfrogner-jennysbeautyoslo-oslonegler-negleroslo-isalicious-isalicious1-blogger-

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg