MIN BURSDAG

bursdag-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-toppblogger-topplisten-minbursdag-gaver-gave-blomster-tropiskkake-kake-skincity-isclinical-priori

Heei 🖤

Ja, så i går var det min dag, min bursdag (9.8) og jeg ble hele 31 år. Føles ikke slik ut for å si det sånn.. Tiden går for fort, samtidig som det føles utrolig lenge siden jeg ble 30 år!

Eneste måten jeg vil si jeg føler at jeg føler at jeg er kommet i 30-årene er at jeg brukte meste parten av dagen til å vaske og rydde, haha.. Hvem ville trodd det?😅 Før var det out and about samme dag.. Jeg trodde egentlig ikke at det skulle skje noe spesielt på bursdagen min, men så ble jeg overrasket med både god kake, blomster, mat og gaver. Heldig🥰. Føltes godt etter en hel dag med bare kjedelig rydding.

Jeg tok ikke så mye bilder, men tenkte vise det jeg jeg har og gavene fra dagen min💕.

Håper alle har en flott kveld 🤗!

 

bursdag-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-toppblogger-topplisten-minbursdag-gaver-gave-blomster-tropiskkake-kake-skincity-isclinical-prioribursdag-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-toppblogger-topplisten-minbursdag-gaver-gave-blomster-tropiskkake-kake-skincity-isclinical-priori

Never mind det slitte bordet, det skal slipes og males snart for å si det sånn😅

bursdag-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-toppblogger-topplisten-minbursdag-gaver-gave-blomster-tropiskkake-kake-skincity-isclinical-prioribursdag-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-toppblogger-topplisten-minbursdag-gaver-gave-blomster-tropiskkake-kake-skincity-isclinical-priori

bursdag-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-toppblogger-topplisten-minbursdag-gaver-gave-blomster-tropiskkake-kake-skincity-isclinical-prioribursdag-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-toppblogger-topplisten-minbursdag-gaver-gave-blomster-tropiskkake-kake-skincity-isclinical-prioribursdag-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-toppblogger-topplisten-minbursdag-gaver-gave-blomster-tropiskkake-kake-skincity-isclinical-prioribursdag-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-toppblogger-topplisten-minbursdag-gaver-gave-blomster-tropiskkake-kake-skincity-isclinical-priori

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg