New in; Kicks

Da har jeg endelig fått pakken min fra Kicks som jeg har ventet spent på. Kjempe lenge siden jeg har kjøpt noe ifra butikken Kicks faktisk og aldri kjøpt noe ifra selve merket deres.. Btw se så fint de har pakket inn produktene!

Jeg kjøper egentlig fast toneren fra Context som er seriøst den beste for min hud. Jeg har veldig sensitiv hud og tåler ikke alt. Den toneren var så bra for huden min på alle måter. Reagerte ikke, den ga masse fuktighet og glow. Men det er så sykt vanskelig å få tak i den her i Norge. Altså bestiller jeg den ifra hjemmesiden deres så  koster selve toneren 35 $(366 nok) som er helt verdt det (totally) meeen så koster shipping 30 $ (314 nok) da blir totalen 65 $ (679 nok) og så kommer toll i tillegg pga summen blir over 300 kr. Kanskje prisen beløpet blir 1000 kr til sammen.. Da blir det liksom ikke verdt det too much.. Så SYKT kjipt men sånn er det. Man kan ikke få alt man vil..

Men ihvertfall siden det er så stort problem å få tak i den toneren nevnt ovenfor har jeg vært på jakt etter en ny og gjorde en stor research forrige uke. Da fant jeg den her fra Kicks.

Det sto masse bra anmeldelser om den og hørt flere som har testet den som etter bruker den fast. Den skal gjenopprette fuktbalansen samtidig eksfoliere huden og gi friskhet og glød. Den har også vitamin C i seg noe som er bra for huden og ekstrakt fra jasmin og pasjonsfrukt som virker utjevnende og beroligende. Høres så bra ut 😍!

Så tenkte hvorfor ikke prøve? Blir spennende å teste den ut med tanke på hvor sensitiv huden min er.. Den er på salg nå å koster kun 69,30 kr før pris 99 kr. Du kan finne den HER.

Kjøpte peeling pads som jeg også har hørt masse bra om. Disse padsene innholder PHA-syrer for en eksfolierende og fuktighetsgivende effekt i tillegg inneholder de også vitamin C. Den her er også på salg å koster nå 90,30 kr før pris er 129 kr. Du kan finne den HER.

Jeg tenker å teste produktene i 2 ukers tid(om jeg ikke får hud reaksjon da) så kommer jeg tilbake med en anmeldelse. Hadde vært så bra å finne en så rimelig toner og som er så lett å få tak i! Da er jeg spent og krysser fingrene for at jeg ikke reagerer på de🤞. 

– Har du testet disse produktene eller noen produkter fra selve Kicks før? 

Ha en flott fredag videre! 💕

4 kommentarer
    1. Så kjekt med nye produkter 🙂 Jeg også har svært sensitiv hud og må være påpasselig med det jeg bruker av hudpleie og sminke. Ha en fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg