Vurdering; Ready, set glow face Tonic og peeling pads

pakke-newin-new-kicks-shopping-shop-innkjøp-isalicious-produkter-hudprodukter-hud-skincare-skincareroutine-hudpleie-hudpleierutine-products-facetoner-toner-peeling-vitaminc-glow-peelingpads-sensitivhud-sensitiveskin
Vel å meke; dette bildet ble tatt før produktene var brukt

For ca tja snart 2 mnd siden så fikk jeg pakken min fra Kicks med Kicks sitt eget merke Ready, set glow face Tonic og peeling pads som jeg skrev om HER. Jeg har brukt disse to så å si hver kveld siden jeg fikk dem. Tenkte jeg skulle komme med en liten vurdering som jeg sa jeg skulle gjøre.

Jeg så etter produkter med c-vitamin da jeg kom over disse to på kicks.no som hadde fått best og mest omtaler. Det var også 30% på dem noe som gjorde det enda bedre. Da måtte jeg jo bare kjøpe og teste dem. Veldig kjipt å kjøpe dyre produkter om de ikke er noe særlig bra, spesielt jeg som har veldig sensitiv hud. Ofte jeg kjøpe produkter og må gi dem bort eller hive dem med en gang.. Thats not cool..  Kicks har forresten fortsatt tilbud nå så jeg.

Hvorfor C-Vitamin: det kan brukes til både å lysne pigmentflekker, forebygge både pigmenteringer og aldring i huden. Det virker også oppstrammende, lysnende på pigmenter og arr. Plus at det gir en fin glød og glans i huden. 

Hver kveld etter jeg har renset ansiktet påfører jeg peeling pads først og lar det tørke godt inn, kanskje i rundt 10 min så bruker jeg face tonic etter. Noen ganger har jeg kun brukt peeling pads og noen ganger kun face tonic så jeg kan se hvordan de virker alene også. Jeg brukte ikke krem etter da jeg testet dem så det er sagt. 

pakke-newin-new-kicks-shopping-shop-innkjøp-isalicious-produkter-hudprodukter-hud-skincare-skincareroutine-hudpleie-hudpleierutine-products-facetoner-toner-peeling-vitaminc-glow-peelingpads-sensitivhud-sensitiveskin

Peeling pads: I pakken er det 50 stk pads som kan vare i lang tid om man kun bruker 1-2 pads per dag. Av begge produktene så ble denne min favoritt og kommer til å kjøpe den igjen. Den var lett å påføre, føltes veldig god ut på huden og lukter såå godt! Jeg kjente at den ga huden en eksfolierende følelse og den gir huden en flott glødende effekt.. Jeg kan se at den har hjulpet litt på arrene mine og porene faktisk, og har ikke gått 2 mnd en gang. Eneste ulempen jeg vil si er at rett etter man påfører den så føles det litt seigt i ansiktet men det går fort over. 

Pris: 129 kr men akkurat nå 30% så 90,30 kr. 

Link: HER

Vurdering: 5/6

 

pakke-newin-new-kicks-shopping-shop-innkjøp-isalicious-produkter-hudprodukter-hud-skincare-skincareroutine-hudpleie-hudpleierutine-products-facetoner-toner-peeling-vitaminc-glow-peelingpads-sensitivhud-sensitiveskin

Face tonic: I denne er det 200 ml noe som er mye produkt og det er jo veldig bra. Altså jeg har brukt denne nå hver eneste kveld i nesten 2 mnd og se(bildet over) hvor drøy den er i bruk! Det er supert! Den lukter himmelsk og gir en fin glød med en gang. MEN jeg blir så irritert hver gang jeg bruker den fordi den er veldig seig på huden og man føler det veldig… Men om man bruker den om dagen med en krem så funker det nok bedre enn om kvelden. Jeg hater følelsen av noe på huden min om kvelden så det er sagt..

Pris: 99 kr men akkurat nå med 30 % 69,30 kr.

Link: HER

Vurdering: 4/6

 

Alt i alt så har begge produktene vært gode og snille mot min sensitive hud. Men merker at jeg har blitt litt tørr men er nok fordi jeg ikke har brukt en krem etter som man egentlig skal. Jeg vil nok anbefale begge produktene, de er UTROLIG bra og drøye til en super pris. Så om du vil ha mye for pengene så er this it. 

4 kommentarer
    1. Den fikk jeg lyst å prøve, gitt. Jeg er en 50 år gammel dame og har litt pigment problemer som kommer med alderen hoho. Får man bare kjøpt disse lekre her på kicks?

    2. Jeg har veldig sensitiv hud. Men altså om vi er like sensitive så er det jo forskjellige ting huden vår reagerer på. Så selv om den funket på min hud så er det ikke sikkert den gjør det på din da. Så alltid vær forsiktig uansett😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg