Klarte ikke holde maska + anmeldelse

I mitt siste innlegg fra i går så brukte jeg denne masken fra W7 som heter ‘Moisturising 2 step treatment rubber face mask’ som jeg tenkte å skrive om i dag. Det skal være en veldig fuktighetsgivende maske som passet godt å teste ut nå som jeg er i en veldig tørr hud periode. Jeg har testet andre masker fra W7 og liker dem godt. Har også testet uendelige mange masker med min sensitive hud igjennom årene så føler og vil si jeg har litt erfaring. 

Hva W7 sier om masken: 
Den fuktighetsgivende masken er formulert med hyaluronsyre, aloe vera, eukalyptus og E-vitamin som gjør at huden blir fuktig, glødende og fyldig på et øyeblikk!
Hver gummimaske kommer som et 2-stykke som del av en 2-trinns behandling.
Serumet:
Det fuktighetsgivende serumet føles og gir huden fukt, fylde og glød. Formulert med hyaluronsyre, aloe vera, eukalyptus og vitamin E
Gummimasken:
Gummimasketeknologien hjelper til med å forhindre at spesielle ingredienser fordamper og har en avkjølende og beroligende følelse mot huden. Masken er formulert med collagen, rosevann og en forfriskende bær blanding av blåbær, bjørnebær, bringebær, jordbær og tyttebær

Hvordan bruke masken: 
Åpne “Trinn 1” -posen og påfør serum på ansiktet.
Åpne ‘Trinn 2’ og legg gummimasken forsiktig ut, fjern plastfolie og legg masken på ansiktet.
Vent i 20 minutter før du fjerner masken.

Hva jeg syntes:
Det første jeg ble veldig glad for når jeg leste ingrediensene var at masken inneholder rosevann som pleier å funke så sykt bra på huden min på alle slags mulige måter. Jeg syntes selve pakken til masken var veldig smart pga de hadde delt opp masken i 2 deler som du kunne ta ifra hverandre- serumet og selve masken. 

Før man tar på masken skal man påføre serumet som var veldig lett å smøre inn og føltes godt ut. Det så egentlig mer ut som en tykk hvit krem. Jeg likte at det var ett serum før masken da jeg følte at huden fikk enda mer fuktighet enn hvis man ikke hadde hatt serum først.

Så etter serumet var påført skal masken på. Masken føltes sååå sykt god på huden og ga en skikkelig fresh, og kjølende følelse. Jeg ventet i 20 min som man skal før jeg tok av masken.

Jeg fikk verken allergi eller hud reaksjon (har veldig sensitiv hud) noe som var ett stort pluss for meg da jeg ofte får det av forskjellige masker. Huden føltes super myk, man fikk glød og en plumping effekt(fyldig). Jeg ble mindre irritert og mindre rød i huden. Vil si den beroliget huden min. Jeg er ikke veldig rød i huden fra før av men jeg er i en veldig tørr periode akkurat nå som skjer av og til.. Som jeg også sa over så følte jeg serumet under gjorde masken litt, føltes veldig behagelig og at man fikk ekstra mye fukt.

Eneste minuset for min del var at når man påførte masken så var det lett å revne den litt og for å ikke snakke om å holde masken når man hadde den på som man kan se på bildene under. Altså jeg brøt sammen i latter når jeg så meg selv i speilet og maske falt nedover gjentatte ganger haha🤣🤣🤷‍♀️🤦‍♀️!! 

(Kjøpte denne masken på loco men vet man får W7 produkter flere steder på nettet som lyko.no hvor jeg har kjøpt de andre w7 maskene før eller deres egen hjemmeside HER)

Så min vurdering:  8/10 .

“Prøver være seriøs”

“Ser meg selv prøve å være seriøs og knekker sammen. Masken begynner å gli nedover”😂🤣🤣

“Så tilbake til å prøve ta ett bra bilde igjen og masken glir mer og mer nedover” Holdt på å le meg ihjel rett etter dette bilde og masken falt nesten av.. Er ikke bare bare å ta maske gitt🤷‍♀️😅.

 

– Har du testet noen av W7 sine masker?

Ha en fin dag!💕

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg