03.06.2019 + outfit

Heii 🙂

Har ikke blogget noe særlig i helgen. Som jeg sa i en av de seneste innlegget så var jeg litt dårlig så har egentlig bare slappet av og kost meg. Eller kost meg og kost meg.. Er ikke så lett når man føler seg dårlig.. Men ihvertfall føler jeg meg mye bedre i dag men fortsatt slapp. Jeg sitter egentlig å prøver å finne ut hva jeg skal gjøre i sommer, har jo akkurat kommet hjem fra Monaco hvor pappa bor som jeg var over 1 mnd så tenker kanskje København eller hytta i Nord-Norge. Eller begge? Jeg får søke litt videre og komme meg til sengs snart. Har du noen planer for sommeren?

(Kontakt info nederst)

Ha en fin kveld videre 🙂

Outfit:

  • Genser fra BikBok
  • Leggings fra Zara
  • Skoene var en gave fra typen, vet ikke hvor han kjøpte de
  • Veske fra Aldo

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1

 

Klem; Isalicious

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg