12. PLASS PÅ BLOGG TOPPLISTEN!

topplisten-bloggtopplisten-toppblogger-toppblogg-topblog-blogtoplist-12påbloggtopplisten-blogg-isalicious-isalicious1-isalicioustoppblogger-skjønnhet-mote-trend-stil-sminketopplisten-bloggtopplisten-toppblogger-toppblogg-topblog-blogtoplist-12påbloggtopplisten-blogg-isalicious-isalicious1-isalicioustoppblogger-skjønnhet-mote-trend-stil-sminke-blogging-blogger-blogg-

Heii!

Ok, jeg er så stolt og glad! Da jeg tilfeldigvis sjekket blogglisten i dag var jeg på 12 plass!! 12 PLASS folkens!! Det er det høyeste jeg har vært på blogg topplisten faktisk, 20 plass er vel det høyeste jeg har vært. Derfor måtte jeg bare lage et lite eget innlegg på grunn av det, er jo noe å være stolt av✨.

Takk til alle dere som faktisk er innom bloggen min💕🤗. Håper alle får en super flott kveld og god natt 💕.

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg