17 MAI ANTREKKET

 

isalicious-blogg-blog-blogger-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-17mai-17maiantrekk-makeup-sminke-look-nasjonaldagen-kjole-boohoo-3.png

Helluu

Det er flere som spurte om antrekket mitt som jeg hadde på meg på 17 mai i det forrige innlegget mitt, så her er hele antrekket og linker til alt jeg har på. Det eneste jeg ikke har link til er jakken som jeg kjøpte på Cubus for maaange år siden!

isalicious-blogg-blog-blogger-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-17mai-17maiantrekk-makeup-sminke-look-nasjonaldagen-kjole-boohoo-3.png

KJOLE | LIGNENDE JAKKE | ØREDOBBER | CHAIN BELTE SKO

isalicious-blogg-blog-blogger-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-17mai-17maiantrekk-makeup-sminke-look-nasjonaldagen-kjole-boohoo-3.png

KJOLE | LIGNENDE JAKKE | ØREDOBBER | CHAIN BELTE | SKO | VESKE

isalicious-blogg-blog-blogger-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-17mai-17maiantrekk-makeup-sminke-look-nasjonaldagen-kjole-boohoo-3.png

KJOLE | LIGNENDE JAKKE | ØREDOBBER | CHAIN BELTE | SKO | VESKE

 

Ha en fin kveld 💕

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg