25.02.2020

Helluen! 

I dag vil jeg si at jeg har hatt den roligste dagen på lenge, derfor har jeg ikke fått blogget de siste dagene. Men er så SYKT trøtt i dag så tenkte bare komme innom. Tidligere i dag var jeg en tur på Bølgen bad og Aktivitetsenter i Drøbak. Var egentlig bare innom for å sjekke priser og hva man kan gjøre der. Veldig imponert over stedet, det er alt i samme bygning fra svømmehall, trening til cafe. Vi var en tur innom cafeen  der også, veldig koselig der men var ikke så veldig imponert over kaffen de hadde som smakte mer som kakao. Men alt i alt så var det ett veldig bra sted for både voksne og barn.

I  morgen må jeg prøve å få gjort litt mer. Må finne ut hva jeg skal begynne å studere. Tenker å starte å studere igjen men aner virkelig ikke hva. Sliter fortsatt med å finne ut hva jeg skal jobbe med. Men det kommer vel til å bli noe innen skjønnhet eller pleie som massasje,hudpleie, fiksing av vipper og bryn. Uff tror jeg har ombestemt meg sånn 100 ganger igjennom årene. Er ikke lett å finne ut hva man skal drive med resten av livet.. Det er veldig viktig for meg å drive med noe jeg trives med mer viktig enn å tjene masse penger. Det er liksom noe med det å stå opp og glede seg til å dra på jobb. Så det blir vel litt mer fokus i morgen.

Nå skal jeg spise, dusje så tenker jeg å prøve legge meg tidlig. 

Ha en fin kveld videre folkens! 

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg