27 PLASS PÅ BLOGG TOPPLISTEN

mote-trend-stil-fashion-style-blogger-topplista-påtopplista-takknemlig-isaliciousbloggtopplista-isalicious-isalicious1-toppblogger-blogg-isalicious.blogg_.no-skjønnhet-sminke

Heii ♥

Ookkk såå i går til min store glede så hadde jeg kommet på 40 plass på topplisten og var sååå glad! Jeg tenkte wow at jeg i det hele tatt klarte å komme meg på topplisten og etter å bare ha blogget i litt over 1 uke (har blogget før men stoppet opp over 6mnd). Men uansett kunne ikke trodd jeg engang kom på topplisten (i hvert fall ikke så fort).

I dag skulle jeg sjekke topplisten igjen og trodde egentlig ikke at jeg hadde byttet plass men men heller kanskje gått ned . Ville bare se for var så stolt over å faktisk være på 40 plass🤓. MEN til mitt store sjokk så var jeg på 27 plass!!! Altsååå 27 folkens🙌!!! JAA JEG ER STOOLT! Det er så utrolig gøy at såpass mange faktisk leser bloggen min! Veldig takknemlig! Jeg syntes det er veldig koselig å blogge fra før av men nå er det jo enda mer kos og motiverende når jeg ser såpass mye trafikk. Så takknemlig! Blir spennende å se om det fortsetter sånn eller om det går nedover. Man vet jo aldri da topplisten teller daglige sidevisninger. Men uansett… I will keep on going, takk til de som leser bloggen min💕.

Ha en super søndag folkens 💖✨

topplista-toppliste-bloggtopplista-bloggtopplisten-isaliciousbloggtopplisten-isalicioustopplista-27plass-blogger-blogg-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-mote-trend-stil-skjønnhet-sminke-hud-isaliciouspåtopplista
Først 40 plass
topplista-toppliste-bloggtopplista-bloggtopplisten-isaliciousbloggtopplisten-isalicioustopplista-27plass-blogger-blogg-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-mote-trend-stil-skjønnhet-sminke-hud-isaliciouspåtopplista
Dagen etter 27 plass 🙌

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

5 kommentarer

Siste innlegg