8. PLASS PÅ TOPPLISTEN

8plass-bloggtopplista-bloggtopplisten-blogger-toppblogger-topblogger-topplista-topplisten-isalicious1-isalicious-blogg-moteblogg-skjønnhet-toppbloggere

Heii

Altså først bare wow wow wow.. Jeg er på 8. Plass på topplisten!! That’s insane! Høyeste jeg har vært er 11, men 8.. Til og med selveste Ida Wulff er under meg på 10 plass.. Jeg er så glad, den her følelsen når mange har vært innom bloggen min😲😭🥰🤩🤗💕… Tusen takk til alle dere som faktisk leser bloggen min fast eller bare er innom. Det er så koselig og en god følelse 🤗.

Håper alle har hatt en flott dag hittil og ønsker dere ellers en flott dag videre💕


 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg