ABSOLUTTE MUST-HAVES FOR BABYMYKE HENDER & LEPPER

//ADLINK

rituals-handbalm-bestehåndkrem-favoritter-anbefaler-lipsleepingmask-laneige-favorittleppeprodukt-anbefalerleppeprodukt-produkter-besteprodukter-tipstiltørrelepper-tipstiltørrehender-isalicious-isalicious1-lyko

Hei 🖤

I dag vil jeg anbefale to av mine absolutte must-have produkter. Jeg har slitt med tørre lepper og hender i årene som har vært, mest på vinteren, men også ellers.. Da jeg har testet utrolig mange leppeprodukter og håndprodukter har jeg endelig funnet de produktene jeg føler fungerer best som jeg vil dele i dag.

rituals-handbalm-bestehåndkrem-favoritter-anbefaler-lipsleepingmask-laneige-favorittleppeprodukt-anbefalerleppeprodukt-produkter-besteprodukter-tipstiltørrelepper-tipstiltørrehender-isalicious-isalicious1-lyko

LANEIGE LIP SLEEPING MASK – HER

Jeg var lenge avhengig av lipsyl for mange mange år siden. Det gjorde leppene mine veldig vonde, såre, sprukne og tørre da jeg sluttet å bruke det. Det var utrolig plagsomt, men da jeg var i Frankrike på Sephora for noen år tilbake fant jeg et vidunder produkt som til slutt helet leppene mine så å si helt –  altså Laneige lip sleeping mask. Regner med de fleste kanskje har hørt om denne supre leppemasken? Det er en sovemaske for leppene som beroliger og gir masse fukt over natten, den reduserer tørrhet og avflakning. Den inneholder ekstrakter fra bringebær, jordbær, tranebær og blåbær som er beriket med C-vitaminer og antioksidanter.

Jeg brukte leppemasken før jeg la meg og da jeg sto opp i en periode. Noen ganger oftere også spørs helt på hvor mye jeg trengte det. Nå i dag bruker jeg den kun før jeg legger meg, trenger ikke mer og det har hjulpet meg så utrolig. Leppene mine er ikke lenger såre, men super hydrerte og babymyke. Leppemasken gjør også leppene mer fyldige da den gir så mye fukt.  Jeg elsker hvor mye dette produktet har hjulpet. Har jeg en dag hvor leppene er ekstra tørre som kan skje alle så påfører jeg leppemasken litt oftere og det er borte dagen etter. Disse leppemaskene kommer i mange forskjellige smaks variasjoner og jeg har prøvd de fleste – grapefrukt, bær og vanilje er mine favoritter. Dette produktet har vært en fast favoritt i flere år og kommer nok alltid til å være det uansett!rituals-handbalm-bestehåndkrem-favoritter-anbefaler-lipsleepingmask-laneige-favorittleppeprodukt-anbefalerleppeprodukt-produkter-besteprodukter-tipstiltørrelepper-tipstiltørrehender-isalicious-isalicious1-lyko

Se på den deilige luksuriøse teksturen på leppemasken😍


 

rituals-handbalm-bestehåndkrem-favoritter-anbefaler-lipsleepingmask-laneige-favorittleppeprodukt-anbefalerleppeprodukt-produkter-besteprodukter-tipstiltørrelepper-tipstiltørrehender-isalicious-isalicious1-lyko

THE RITUAL OF SAKURA HAND BALM – HER

Jeg vet faktisk ikke hvor mange håndkremer jeg har prøvd og brukt igjennom årene helt til jeg kom over denne fra Rituals – The ritual of Sakura hand balm.. Det er jeg så glad for! Denne håndkremen en er super god for å pleie og berolige huden da den er spesielt utviklet for tørre hender og beriket med 95% naturlige ingredienser som rismelk og kirsebærblomst. De fleste håndkremene er bra der og da, men holder liksom ikke.

Håndkremen fra Rituals bruker jeg kun en gang da jeg legger meg, den er litt tykk, men den trekker raskt inn og gir masse fuktighet med en gang! Før da jeg har brukt andre håndkremer har det ofte vært at jeg må ta på flere ganger i løpet av dagen, men det trenger jeg rett og slett ikke med denne. For meg holder det med bare en gangs bruk før jeg legger meg og hendene mine er hydrerte igjennom hele dagen. Trenger egentlig ikke å ta på lenger hver kveld heller, men jeg elsker hvor myke hendene mine blir. Den lukter forresten helt nydelig. En håndkrem du antageligvis vil elske om du sliter med tørre hender eller bare vil ha de ekstra myke og gode.


 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg