ANBEFALER: BESTE VEGANSKE HUDPLEIE & SMINKE (RABATTKODE)

//samarbeid

facetheory-veganskincare-veganiskhudpleie-veganhudpleie-crueltyfree-vegansk-veganhudpleie-vegan-veganmakeup-veganfoundation-vegansksminke-veganisksminke-anbefaler-isalicious-isalicious.blogg.no-beautyblogger-skjønnhet-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogger-sminkeblogger-hudpleieblogger-hudblogg-skincareblogger-hudpleie-anbefalerhudpleie-fashionblogger-moteblogger-sminke-makeup-isalicious-isalicious1-hud-hudrutine-

 

Hei ♥

I dag skal jeg dele en av mine store favoritter som har alt av vegansk hudpleie og sminke; Facetheory💚🌱. Jeg har også vært så heldig å få en rabattkode jeg skal dele som gir dere 20 % på ALT på hele nettsiden!

For rundt nesten ett år siden så ble jeg tilbudt å samarbeide med dette merke. Det er noe jeg er utrolig glad og stolt av i dag. Jeg visste lite om at disse produktene skulle faktisk bli en stor del av min daglige hudrutine. Jeg har selv nå i etter tid bestilt flere nye produkter fra Facetheory og de skuffer ikke. Jeg har prøvd både hudpleie og sminke. Jeg har tilmed prøvd ansiktshåndklene deres som er organiske og super myke!

Alle produktene til Facetheory er veganske, naturlige og cruelty-free! Bedre blir det vel ikke? Facetheory har også vært i en rekke magasiner som; GRAZIA, COSMOPOLITAN, MARIE CLAIRE og flere som du kan se over. På nettsiden deres forklarer de veldig godt om alle sine produkter og du kan lese mange tusen anmeldelser fra kunder. Det som også er UTROLIG bra er at om du ikke er fornøyd med ett produkt så får du pengene tilbake.

Under skal jeg vise dere noen av mine store favoritter fra Facetheory (alt er linket). Dette er produkter jeg VIRKELIG kan stå for! Må bare si at jeg aldri hadde skrevet om noe jeg ikke kan stå for uansett hva.

💚 RABATTKODE: BBISALICIOUS 💚
         Nettsiden: HER

facetheory-veganskincare-veganiskhudpleie-veganhudpleie-crueltyfree-vegansk-veganhudpleie-vegan-veganmakeup-veganfoundation-vegansksminke-veganisksminke-anbefaler-isalicious-isalicious.blogg.no-beautyblogger-skjønnhet-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogger-sminkeblogger-hudpleieblogger-hudblogg-skincareblogger-hudpleie-anbefalerhudpleie-fashionblogger-moteblogger-sminke-makeup-isalicious-isalicious1-hud-hudrutine-facetheory-veganskincare-veganiskhudpleie-veganhudpleie-crueltyfree-vegansk-veganhudpleie-vegan-veganmakeup-veganfoundation-vegansksminke-veganisksminke-anbefaler-isalicious-isalicious.blogg.no-beautyblogger-skjønnhet-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogger-sminkeblogger-hudpleieblogger-hudblogg-skincareblogger-hudpleie-anbefalerhudpleie-fashionblogger-moteblogger-sminke-makeup-isalicious-isalicious1-hud-hudrutine-

Må bare vise dere først hvor godt pakket inn produktene kommer og de kommer ofte i en fin boks du kan bruke til andre ting etter. Jeg bruker faktisk boksen til div produkter nå. På bildet ser du den første pakken jeg bestilte; self-care pakken for å teste ut noen av det som skal være de beste produktene deres. Du kan finne pakken: HER.

 

facetheory-veganskincare-veganiskhudpleie-veganhudpleie-crueltyfree-vegansk-veganhudpleie-vegan-veganmakeup-veganfoundation-vegansksminke-veganisksminke-anbefaler-isalicious-isalicious.blogg.no-beautyblogger-skjønnhet-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogger-sminkeblogger-hudpleieblogger-hudblogg-skincareblogger-hudpleie-anbefalerhudpleie-fashionblogger-moteblogger-sminke-makeup-isalicious-isalicious1-hud-hudrutine-AMIL-C ANSIKTSKREM MED SPF 20 – HER

Jeg må først si når jeg åpnet denne kremen for første gang da jeg skulle bruke den hvor nydelig godt den luktet! Etter hvor god konsistens den har, som en mousse. Den tørker utrolig raskt inn noe jeg likte veldig godt samtidig som jeg følte at den ga meg masse god fukt. Den inneholder blant annet Vitamin-C som gir glød til huden og glatter ut linjer. Den inneholder også SPF 20 som beskytter huden fra solen. Dette er en av deres bestselgere og det forstår jeg godt.

 

facetheory-veganskincare-veganiskhudpleie-veganhudpleie-crueltyfree-vegansk-veganhudpleie-vegan-veganmakeup-veganfoundation-vegansksminke-veganisksminke-anbefaler-isalicious-isalicious.blogg.no-beautyblogger-skjønnhet-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogger-sminkeblogger-hudpleieblogger-hudblogg-skincareblogger-hudpleie-anbefalerhudpleie-fashionblogger-moteblogger-sminke-makeup-isalicious-isalicious1-hud-hudrutine-OCUWAKE ØYEKREM – HER

Denne øyekremen har jeg brukt fast en stund nå og kan si den har blitt en av mine favoriter. Den inneholder mye produkt! Jeg syntes faktisk denne øyekremen fungerer like bra som mange av de dyre kremen jeg har brukt før og du får den her for rundt 180 kr(uten rabattkode). Jeg ser at jeg er mindre mørk rundt øyepartiet og jeg ser mer våken ut.

 

facetheory-veganskincare-veganiskhudpleie-veganhudpleie-crueltyfree-vegansk-veganhudpleie-vegan-veganmakeup-veganfoundation-vegansksminke-veganisksminke-anbefaler-isalicious-isalicious.blogg.no-beautyblogger-skjønnhet-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogger-sminkeblogger-hudpleieblogger-hudblogg-skincareblogger-hudpleie-anbefalerhudpleie-fashionblogger-moteblogger-sminke-makeup-isalicious-isalicious1-hud-hudrutine-

facetheory-veganskincare-veganiskhudpleie-veganhudpleie-crueltyfree-vegansk-veganhudpleie-vegan-veganmakeup-veganfoundation-vegansksminke-veganisksminke-anbefaler-isalicious-isalicious.blogg.no-beautyblogger-skjønnhet-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogger-sminkeblogger-hudpleieblogger-hudblogg-skincareblogger-hudpleie-anbefalerhudpleie-fashionblogger-moteblogger-sminke-makeup-isalicious-isalicious1-hud-hudrutine-LEPPEPOMADE – HER

En veldig god leppepomade som gir masse fukt til leppene og varer lenge. Jeg pleier blant annet å bruke denne etter jeg har skrubbet leppene og da blir de babymyke etter.

 

facetheory-veganskincare-veganiskhudpleie-veganhudpleie-crueltyfree-vegansk-veganhudpleie-vegan-veganmakeup-veganfoundation-vegansksminke-veganisksminke-anbefaler-isalicious-isalicious.blogg.no-beautyblogger-skjønnhet-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogger-sminkeblogger-hudpleieblogger-hudblogg-skincareblogger-hudpleie-anbefalerhudpleie-fashionblogger-moteblogger-sminke-makeup-isalicious-isalicious1-hud-hudrutine-PINK CLAY ANSIKTSMASKE – HER

Denne fikk jeg også i self-care pakken, men har ikke brukt den enda. Gleder meg til å teste den da jeg har hørt mye bra om den!

 

facetheory-veganskincare-veganiskhudpleie-veganhudpleie-crueltyfree-vegansk-veganhudpleie-vegan-veganmakeup-veganfoundation-vegansksminke-veganisksminke-anbefaler-isalicious-isalicious.blogg.no-beautyblogger-skjønnhet-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogger-sminkeblogger-hudpleieblogger-hudblogg-skincareblogger-hudpleie-anbefalerhudpleie-fashionblogger-moteblogger-sminke-makeup-isalicious-isalicious1-hud-hudrutine-SILIKONFRI ANSIKTS PRIMER – HER

Denne fikk jeg også i pakken og er en av bestselgerne deres. Jeg har enda ikke prøvd den, men skal gjøre det neste gang jeg sminker meg. Gleder meg til å prøve den ut!

facetheory-veganskincare-veganiskhudpleie-veganhudpleie-crueltyfree-vegansk-veganhudpleie-vegan-veganmakeup-veganfoundation-vegansksminke-veganisksminke-anbefaler-isalicious-isalicious.blogg.no-beautyblogger-skjønnhet-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogger-sminkeblogger-hudpleieblogger-hudblogg-skincareblogger-hudpleie-anbefalerhudpleie-fashionblogger-moteblogger-sminke-makeup-isalicious-isalicious1-hud-hudrutine-VEGANSK FOUNDATION – HER 

Dette her er mine STORE favoritter! Faktisk min favoritt foundation akkurat nå! En super god vegansk foundation som lar huden puste og føles silkeaktig på huden. Ofte irriterer jeg meg når jeg har foundation på huden, litt sånn at jeg vil bare få det av meg og at det føles så tungt på huden. Det slipper jeg med denne foundation her. Den føles lett og jeg vet den inneholder gode ingredienser så den føles faktisk god på. Den sitter naturlig og gir også en helt utrolig nydelig glød til huden. Jeg valgte farge nr 4 som passet meg bra. Om du ikke vet hvilken nyanse som passer deg kan du få god hjelp av kundeservice og om du ikke er fornøyd når du får produktet kan du få en ny eller pengene tilbake.

 

facetheory-veganskincare-veganiskhudpleie-veganhudpleie-crueltyfree-vegansk-veganhudpleie-vegan-veganmakeup-veganfoundation-vegansksminke-veganisksminke-anbefaler-isalicious-isalicious.blogg.no-beautyblogger-skjønnhet-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogger-sminkeblogger-hudpleieblogger-hudblogg-skincareblogger-hudpleie-anbefalerhudpleie-fashionblogger-moteblogger-sminke-makeup-isalicious-isalicious1-hud-hudrutine-CENTASOOTHE SERUM – HER  //  ORGANISKE ANSIKTSHÅNDKLER – HER

 Dette serumet er nesten alltid utsolgt da den fungerer veldig godt på arr og akne. Man kan sette seg opp på venteliste og få mail da den er inne igjen. Jeg brukte denne da jeg hadde litt akne utbrudd en periode noe jeg egentlig aldri pleier å ha. Jeg visste ikke hva jeg skulle bruke da jeg plutselig kom over denne. Jeg brukte den hver kveld før jeg la meg og la meg si, den fjernet all akne på ca 1 uke. Denne anbefaler jeg om du sliter med akne eller har arr! 

Disse ansiktshåndklene som er laget av 100% organisk bomull er de beste. De er så myke og gode for huden. Har vasket de mange ganger da jeg bruker de ofte og de er like myke enda (om man vasker de slik man skal selvfølgelig).

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg