ANBEFALER: DE BESTE VEGANSKE PRODUKTENE

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudple ( (3)

Hei folkens!

I dag har jeg noen supre veganske hudprodukter og sminke å anbefale fra Facetheory som er min favoritt butikk. Alle disse produktene bruker jeg selv og kan virkelig si jeg anbefaler de! Jeg er så stolt av å kunne jobbe med Facetheory som har produkter jeg virkelig kan stå for!

Grunnen til at Facetheory er min favoritt; først av alt produktene er veganske, alle produktene er cruelty-free og du får alltid pengene tilbake om du ikke skulle være fornøyd. Det jeg også liker godt er at det står veldig god info om alle produktene på hjemme siden, mange 1000vis av vurderinger, alle produkter er produsert i England og Facetheory har blitt skrevet godt om av mange store magasiner som blant annet; ELLE, COSMOPOLITIAN, Instyle og Marie Clair. Jeg anbefaler alltid produktene deres til venner og mine følgere å får alltid gode tilbakemeldinger.

Akkurat nå har jeg en super rabattkode som gir dere hele 20% rabatt på hele nettsiden som dere finner under.

RABATTKODE: BBISALICIOUS4 💕 (gir deg 20% rabatt) og du finner nettsiden HER.

 

VEGANSK FOUNDATION:

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudple (

HER

Denne veganske foundation her har faktisk blitt min favoritt. Tro meg, har testet de fleste som er der ute og den her er så god og for å ikke snakke om prisen(kun 160 kr)! Den gir en naturlig look og super fin glød til huden. Du føler faktisk ikke at du har noen sminke på, den lar virkelig huden puste og elsker det. Hater når jeg har på en foundation og føler den er skikkelig tung på huden. Jeg har brukt denne både i kald vinter og på skikkelig varme sommer dager, la meg bare si den varer hele dagen på meg. Den har holdt seg på huden min igjennom snø, regn, sol og vind. Den er også veldig lett å påføre og tetter ikke huden eller porene. Den er god på både sensitiv og akne hud. Fri for parabener, silikon, PEGs, SLS, SLES og mineral oljer. Den inneholder SPF-15 og 4-Stjernes UVA beskyttelse. ANBEFALER DENNE STERKT!!!

(Om du skulle velge feil farge, så sender de deg enten en lysere eller mørkere helt gratis)

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudple (

 

 

AMIL C-WHIP HUDKREM:

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudpleie-

HER

Min favoritt veganske mousse fuktighetskrem som er fri for; parabener, silikon, PEGs, SLS, SLES og mineral oljer. Den inneholder 5 % niacinamid og vitamin C som balanserer hudtonen, redusere rødhet og porer. Natriumaskorbylfosfat bekjemper akne. Den lukter helt fantastisk, veldig lett så den trekker raskt inn i huden og gir masse fuktighet. Super god krem, anbefales!

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudpleie-7

(Før og etter bilde ved bruk av denne kremen. Bildet er tatt fra nettsiden)

 

 

CENTASOOTHE BOTANICAL SERUM:

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudpleie

HER

Dette serumet inneholder botaniske ekstrakter av drage blod og centella asiatica som bidrar til å gjenoppbygge kollagen i huden. Den er formulert for sensitiv, skadet og betent hud. Den er god på bruk av arr og akne hud. Jeg har brukt denne da jeg har hatt arr og den hjelper utrolig mye. Jeg har også testet den da jeg har hatt kvise (sliter ikke noe spesielt med det) og det har funket. Anbefaler denne for deg med akne hud eller arr.

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudpleie---

(Før og etter bilde ved bruk av dette serumet. Bildet er tatt fra nettsiden)

 

 

ORGANISK BOMULLS ANSIKTSHÅNDKLE:

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudpleie---

HER

De her(2stk) organiske bomulls ansiktshåndklene/vaskeklut er de mykeste og beste jeg har brukt. De er så gode på huden, spesielt for sensitiv og delikat hud. De er også skånsom nok for babyer.

 

 

WANTS

Regenacalm 2% Retinol og Vitamin C Serum:

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudpleie-

HER

Jeg har hørt så sykt mye bra om dette serumet som inneholder blant annet retinol og vitamin C. Den er også bestselgeren til Facetheory. Dette serumet skal hjelpe mot fine linjer, rynker, urenheter, aknearr, rosacea og hyperpigmentering. Skal kjøpe denne selv nå!

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudpleie-

(Før og etter bilde ved bruk av dette serumet. Bildet er tatt fra nettsiden)

 

 

AVSLAPPENDE NATTKREM: 

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudpleie-333

HER

Denne her har jeg også hørt og lest masse bra om. En avslappende nattkrem med innkapslet melatonin, Vitamin E og ChroNOline™ som stimulrer hudens cellulære reparasjons funksjon, holder huden hydrert og næret mens du sover. Skal kjøpes!

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudpleie-facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudpleie-

 

facetheory-discountcode-discount-rabattkode-rabattkodefacetheory-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-skincare-hudpleie-hudprodukter-veganskeprodukter-veganproducts-vegansksminke-veganskincare-veganskhudpleie-

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

 

2 kommentarer
    1. Ser ut som veldig bra produkter, fikk lyst å sjekke de ut. Vet du om det er gratis shipping? Ha en fin kveld da💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg