ANBEFALER TO ABSOLUTTE FAVORITTER FRA XLASH

Reklame | XLASH

xlash-25-salg-rabatt-rabattkode-stortsalg-vogue-elle-xlash-xbrow-eyegels-ansiktsmaske-hydrogelmask-bestselger-besteansiktsmaske-favoritter-favoritt-hudpleie-øyemaske-isalicious-isalicious1-skjønnhet-gratismaske-gratisansiktsmaske-gratis-ansiktsmaske

Hei😊 Ok, har dere prøvd produktene til Xlash?? Jeg selv er helt obsessed med ansiktsmaskene og øye maskene til Xlash! Maskene deres strammer opp, kjøler, gir glød og masse fuktighet! Akkurat nå er det 25% av på hele XLASH.COM og 30% av på kits + 11% ekstra med koden; SINGLE ❤️. Om du handler for 495 kr får du med deres bestselger; Hydro Gel Mask!

Jeg har brukt produktene til Xlash en stund og har nå vært så heldig å få et samarbeid med dem. Noe jeg er super stolt over, fordi disse produktene er virkelig GODE og jeg kan anbefale de på det varmeste. Derfor vil jeg nå dele to av mine store favoritt produkter fra Xlash.

xlash-25-salg-rabatt-rabattkode-stortsalg-vogue-elle-xlash-xbrow-eyegels-ansiktsmaske-hydrogelmask-bestselger-besteansiktsmaske-favoritter-favoritt-hudpleie-øyemaske-isalicious-isalicious1-skjønnhet-gratismaske-gratisansiktsmaske-gratis-ansiktsmaske

Hydro gel mask og deres Rejuvenating eye gels har blitt mine to store favoritter på badet. Ikke bare er de super bra, men sjekk det stilige designet også. Pynter opp badet litt ekstra..  Bruker disse maskene 1-2 ganger i uken da jeg har spa kveld. Alle burde unne seg det av og til, er så viktig å ta vare på seg selv!

xlash-25-salg-rabatt-rabattkode-stortsalg-vogue-elle-xlash-xbrow-eyegels-ansiktsmaske-hydrogelmask-bestselger-besteansiktsmaske-favoritter-favoritt-hudpleie-øyemaske-isalicious-isalicious1-skjønnhet-gratismaske-gratisansiktsmaske-gratis-ansiktsmaske

HYDRO GEL MASK – HER

Hydro gel masken er faktisk en av de beste jeg har brukt, ikke rart at det er deres bestselger!!! Den virker kjølende, fuktighetsgivende, beroligende og oppstrammende. Samtidig som den myker opp fine linjer og gir en flott glød. Jeg selv er en stor fan av gele masker og bruker kun det nå. Elsker den kjølige effekten det gir. Den inneholder blant annet hyaluronsyre, kokosekstrakt og Shea smør. Bruker du masken før sminke før du den perfekte base.

xlash-25-salg-rabatt-rabattkode-stortsalg-vogue-elle-xlash-xbrow-eyegels-ansiktsmaske-hydrogelmask-bestselger-besteansiktsmaske-favoritter-favoritt-hudpleie-øyemaske-isalicious-isalicious1-skjønnhet-gratismaske-gratisansiktsmaske-gratis-ansiktsmaske

REJUVENATING EYE GELS – HER

Dette er min favoritt øyemaske; Rejuvenating eye gels. Tro meg jeg har prøvd så utrolig mange og denne er den absolutt beste! Med de andre maskene jeg har prøvd så har jeg enten ikke sett noen effekt eller så har jeg fått en allergisk reaksjon. Denne masken holdt ord. Den reduserer mørke ringer og poser, fukter og bidrar til å minske fine linjer. Jeg husker første gangen jeg brukte de fikk jeg helt sjokk, den virkelig glattet ut, ga masse fukt og reduserte mørke ringer på så kort tid! Etter det ble det min must have øye maske. Føles utrolig gode ut og kjølende på også. De skal brukes i 15 min, men jeg bruker de i 30 min for å virkelig se gode resultater. ANBEFALER dere sterkt å prøve ut den her!!!

xlash-25-salg-rabatt-rabattkode-stortsalg-vogue-elle-xlash-xbrow-eyegels-ansiktsmaske-hydrogelmask-bestselger-besteansiktsmaske-favoritter-favoritt-hudpleie-øyemaske-isalicious-isalicious1-skjønnhet-gratismaske-gratisansiktsmaske-gratis-ansiktsmaske

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg