ANBEFALER VEGANSKE SKJØNNHETSPRODUKTER (GRATIS PRODUKT MED PÅ KJØPET)

//REKLAME

isalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunst

Beste masken, du finner den HER. Anbefales!

 

Heii folkens!

I samarbeid med Australian Bodycare så har jeg vært så heldig å få en kode som gir dere en GRATIS spotstick om dere kjøper 1 annet produkt i butikken. Koden finner dere under.

Jeg selv er en stor fan av Australian Bodycare sine produkter og anbefaler de virkelig på det varmeste. Tror jeg så å si har prøvd alle produktene deres og funnet mine favoritter som jeg vil dele med dere. Det jeg liker mest med Australian Bodycare sine produkter er at de er 100% naturlige og inneholder te tre olje fra Australia som er kjent for å helbrede hudproblemer og holde huden sunn.

Te tre-olje funker på SÅ UTROLIG mange hudproblemer som blant annet; kviser, uren hud, kløe, hudirritasjon, sopp, flass, solbrenthet, forkjølelsessår, forbrenninger, insektbitt og mye mer.

Te tre-olje er et rent naturprodukt som inneholder en kombinasjon av 150 forskjellige innholdsstoffer. Til sammen gir det den unike antiseptiske (bakteriedrepende) og hudvennlige effekten som kan brukes av alle og er dermatologisk testet. Man får forresten MYE produkt til en kjempe god pris. Australian Bodycare har også 100% fornøyd garanti!

 

SLIK GJØR DU FÅR Å FÅ EN GRATIS SPOTSTICK MED PÅ KJØPET:

1. Tilføy minimum 1 produkt til handlekurven din på australian-bodycare.no

 

2.  Legg heretter også Spot Stick i kurven.

 

3. Gå til kurven og tast inn koden CTC2PQ8X0A5P i Gavekort og kupongkode og innløs. Nå trekkes verdien av Spot Stick fra handlekurven.

 

4. Fullfør bestillingen din og gled deg til å motta dine produkter🧡

 

australianbodycare-rabattkode-discountcode-gratisprodukt-gratis-produkt-gratisgave-gavemedkjøpet-gratis-gave-isalicious-isalicious1-hudpleie-grønnteolje-greentreeoil-godeprodukter-skjønnhet-hud-SPOTSTICK-

SPOTSTICK – HER

Dette er da produktet du kan få med gratis som har blitt en av mine must-haves. SUPERT PRODUKT! Jeg har den med meg her i Frankrike nå og ellers alltid når jeg reiser bort. Om jeg får en liten urenhet bruker jeg denne med en gang og dagen etter er det så å si borte. Den bør brukes opptil 4 ganger om dagen for å oppnå best effekt. Den funker også HELT SUPERT på insektbitt som myggestikk fordi den virker kjølende og kløestillende. Bruker den egentlig mest til myggstikk om dagen, funker!

Spot Stick er førstehjelpen din mot kviser, hudormer og andre urenheter. Den hemmer bakterier på huden.

australianbodycare-teatree-teatreeoil-teatreeoilje-oljer-olje-tetreolje-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hudpleie-kroppspleie-vegansk-naturlig-produkter-hudprodukter-samarbeid-gratisprodukter

BODY SCRUB – HER  ||  BODYLOTION – HER

Mine favoritter i dusjen. Skrubben eksfolierer godt og inneholder ingrediensen allantoin som mykner og fukter. Deres bodylotion er tykk, men samtidig trekker den inn fort og gir masse fukt til kroppen. Du finner de her i den originale varianten, med sitron duft eller med mint. Jeg har prøvd alle variantene, jeg vil se jeg liker originalen best og med sitron duft.

Du kan også kjøpe en pakke med bodywash 200 ml, bodyscrub 200 ml og bodylotion 200 ml som jeg pleier til kun 399 kr som du finner HER.

australianbodycare-teatree-teatreeoil-teatreeoilje-oljer-olje-tetreolje-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hudpleie-kroppspleie-vegansk-naturlig-produkter-hudprodukter-samarbeid-gratisprodukter

BODYWASH – HER

Favoritt dusjsåpen min. Denne såpen hemmer bakterier. Samtidig som den tilfører mye fukt og pleie. Man får en skikkelig fresh, deilig følelse etter bruk av denne. Man får egentlig en fresh følelse av alle deres produkter pga Te tre-oljen.

australianbodycare-rabattkode-discountcode-gratisprodukt-gratis-produkt-gratisgave-gavemedkjøpet-gratis-gave-isalicious-isalicious1-hudpleie-grønnteolje-greentreeoil-godeprodukter-skjønnhet-hud

HEEL REPAIR – HER

Disse to produktene valgte jeg å ta med meg hit til Frankrike; Spotstick og heel repair. Skulle gjerne tatt med alt, men dusj produktene er ganske store så de måtte nok bli igjen i Norge. I Frankrike er det mye mygg på sommeren så da er spotstick obligatorisk og den hjelper om det skulle komme en urenhet.

Denne hæl kremen bruker jeg fast da jeg har slitt litt med tørre føtter etter jeg fødte. Hvorfor vet jeg ikke, men sånn er det. I hvert fall den gjør føttene mine baby myk og de er ikke tørre nå lenger for å si det sånn. Jeg bruker den som en vanlig fotkrem og ikke bare på hælen. De har vanlig fotkrem også, men føler den her gir mye mer fukt og pleie til føttene da den inneholder 25% Urea.

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg