ANBEFALER; VERDENS MEST BEHAGELIGE BUKSER

//Adlink

famme-samarbeid-klær-treningsklær-trening-tur-sport-sportsklær-bestejoggebuksen-bestetreningklær-loungeklær-isalicious-isalicious-moteblogg-turklær-treningsbukse-sportstopp

TOPP  – HER  //  BUKSER – HER  //  SOKKER – HER

Hei 🖤

I dag vil jeg anbefale treningsklær fra Famme. Jeg har vært en stor fan av Famme siden mitt første kjøp som faktisk var denne buksen du kan se på bildene. Den er seriøst (ikke noe spøk) den beste og mykeste joggebuksen jeg eier og tro meg har mange fra alle slags mulige merker. Buksen sitter perfekt, super behagelig på, stretchy med snøring og passe høy i livet. Det jeg også liker utrolig godt at den har 2 lommer med glidelås så man kan løpe/trene uten at noe faller ut. Det er plass til mobilen min i lommen som er ganske så stor. Det er faktisk en veldig viktig sak for meg, hater å ha bukser med lommer uten glidelås og alt bare faller ut.. Verdens beste bukse som passer like godt til trening og å bare slappe av med hjemme. Skal faktisk kjøpe meg samme bukse igjen ganske snart nå, for min er GODT BRUKT for å si det slik som man antageligvis ser på bildene.

Liker også godt alt annet fra Famme som denne trenings toppen og for å ikke snakke om sokkene deres som er helt perfekte! Jeg sliter ofte å finne ankelsokker som ikke sklir ned, men deres sokker sitter som støpt igjennom både løping og hard trening!

Anbefaler å sjekke ut Famme om du er glad i treningsklær som er av virkelig god kvalitet og passform eller bare vil ha komfortabelt joggetøy.

famme-samarbeid-klær-treningsklær-trening-tur-sport-sportsklær-bestejoggebuksen-bestetreningklær-loungeklær-isalicious-isalicious-moteblogg-turklær-treningsbukse-sportstopp

TOPP  – HER  //  BUKSER – HER

famme-samarbeid-klær-treningsklær-trening-tur-sport-sportsklær-bestejoggebuksen-bestetreningklær-loungeklær-isalicious-isalicious-moteblogg-turklær-treningsbukse-sportstopp

TOPP  – HER  //  BUKSER – HER  //  SOKKER – HER

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg