Anbefaling av ansiktsvask for sensitiv hud

Hei folkens 🙂

Da har jeg vært litt borte igjen! Er litt frem og tilbake for meg for tiden.. Jeg prøver å finne en ny leilighet skjønner dere.. Er ikke bare bare. Håper jeg finner en leilighet snart så jeg får kommet meg litt til ro.. 

Så over til noe annet. Jeg blogget for litt siden (2 innlegg tilbake) om at jeg hadde fått en skikkelig hud reaksjon ifra en av Garnier sine produkter som jeg hadde fått til sendt i posten og jeg var på leting etter en ny ansikts vask. Nå har jeg endelig funnet en som funker super bra.

Dro på apotek1, hørte litt der så anbefalte de meg SebaMed Olive Face & Body Wash for sensitiv og delikat hud. Nå har jeg vel testet den rundt 2 uker og er super fornøyd! Har ikke fått noen som helst reaksjon og den lukter så godt! Man kan bruke den i fjeset og kropp. Den funker kjempe bra til å fjerne sminke også. Det var 50% på den når jeg kjøpte den forresten og så det er 20% på den nå.

Dette er ihvertfall helt klart min nye favoritt og jeg anbefaler den sterkt til alle med sensitiv hud!

Den koster rundt 149 kr men jeg kjøpte den for 75 kr da den var på salg. 
Du får kjøpt den HER.
 

Kontakt:
Instagram: Isalicious1
Snapchat: Isalicio91
Facebook: Isalicious1
 

Klem; Isalicious

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg