ANBEFALER: LUKSURIØSE MEN RIMELIGE PRODUKTER

//Affiliatelinker

declare-månedensprodukt-hudpleie-kroppspleie-kropp-produkter-besteproduktet-besteduft-bestebodywash-bodywash-parfyme-caviar-håndkrem-anbefaling-isalicious-isalicious1-antiwrinkle-caviarperfection-luxury-godpris-showergel

SHOWER GEL + HÅNDKREM SET – HER  //  BODY BUTTER – HER  //  HÅNDKREM – HER

I dag vil jeg anbefale mine favoritt produkter fra Declaré Caviar Perfection serien som passer ekstra perfekt nå på vinteren. Etter jeg var så heldig å få disse produktene i bursdags gave har jeg blitt helt obsessed! Jeg har alltid hørt mye bra om Declaré, men ikke prøvd så mange av produktene deres utrolig nok.. Jeg har så å si brukt opp alle produktene, så nå skal jeg kjøpe nytt av alt.

Om jeg skal noe spesielt eller bare vil lukte ekstra godt og føle meg fresh bruker jeg alltid de her. Altså disse produktene gir en skikkelig luksusfølelse på høyt nivå, men er ganske så rimelige. Produktene gir MASSE FUKT perfekt nå til kalde tider! Pakningen ser luksuriøs ut og produktene både føles og lukter av luksus også.

  • Declaré luxury shower gel  lukter HELT fantastisk, den beste duften jeg har luktet noen gang fra en dusjsåpe og den tørker heller ikke ut huden.
  • Declaré luxury body butter lukter fantastisk som dusjsåpen og gir så mye fuktighet jeg aldri har sett på maken! Den gir også en naturlig glød da den inneholder litt skimmer.
  • Declaré luxury hand cream lukter også utrolig godt, jeg bruker denne fast nå og hendene mine er aldri tørre lenger.

Alle produktene er beriket med kaviar og alge ekstrakter som virker perfekt på sensitiv og tørr hud. Jeg selv sliter litt ekstra på vinteren med tørr og sensitiv hud spesielt på hendene, men med disse produktene er huden min alltid hydrert og glowy 💕.

 

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg