ÅPNING AV NORMAL, INNKJØP & GOODIEBAG

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

Hei 😊

I går så var jeg på åpningen av Normal i Drøbak. Det trengtes for å si det sånn, endelig en bra butikk på lokal senteret. Jeg liker Normal veldig godt, da man finner alt mulig der til en billig pris. Hva syntes du om Normal?

Største grunnen til at jeg var på åpningen var vel egentlig på grunn av min søster har vært en av de som har gjort alt i stand og jobber der. Føler meg nesten stolt og som om det er hennes butikk, haha fordi jeg vet hun har vært med på å gjøre butikken klar fra scratch. Åpningen var veldig bra med DJ, konkurranser, gratis drikke og goodiebags.

Jeg skal vise litt av det jeg kjøpte og hva jeg fikk i min goodiebag. Jeg kjøpte ikke noe spesielt, men ting jeg alltids trenger som man finner billigere på Normal.

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

Var innom Fru Thune spiseri å spiste litt lunsj før shopping da min søster hadde pause. Elsket den croissantene de har med vanilje fyll og jordbær😍.

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

Kjøpte den her skrubben for hodebunnen som jeg aldri har prøvd før. Har hørt så mye om slike skrubber i det siste og alltids greit med en ekstra god skrubb av hodebunnen. Den her er faktisk 97% naturlig og gleder meg til å prøve den.

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

Kjøpte også en annen skrubb for hodebunnen som man bare kan bruke til å masere inn shampooen. Dette var visstnok deres mest populære produkt. Her skal hodebunnen skrubbes godt dere, hehe.

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

Mine favoritt spray deo. Bruker ikke ofte deo, trenger det egentlig ikke. Bruker det mest om jeg skal noe spesielt eller har spa kveld, men da bruker jeg i hvert fall alltid disse.

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

Må jo alltids kjøpe litt snacks og drikke da jeg er på Normal. De har så mye godt man ikke finner andre steder. Kjøper alltid Reese’s og Rubicon. Jeg har prøvd så å si alle smakene til Rubicon, men hadde aldri prøvd denne med smaken Lychee. La meg si den var UTROLIG GOD! Elsker Lychee og dette er min nye favoritt.

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

Måtte selvfølgelig kjøpe inn min faste shampoo. Jeg har tørr og sensitiv hodebunn så bruker alltid denne. Jeg liker denne ekstra godt da den virkelig gir håret volum som det står den skal gjøre.

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

Ikke så interessant, men måtte kjøpe en ny tannbørste. Tenkte jeg for første gang skulle kjøpe en “grønn” tannbørste. Likte fargen.

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

Dette er det jeg fikk i min goodiebag: Vann, kortstokk, leppestift, Nivea badeball og love hearts. Se på den søte lille bagen da, likte den😅.

normal-normalnorge-norge-drøbak-shopping-newin-innkjøp-handel-nyttinn-sminkeprodukter-sminke-hudprodukter-hud-hudpleie-favoritter-favoritternormal-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg-blogger-produkter-

Likte den leppestiften her fra W7 Makeup som heter “desert dream”. Likte fargen veldig godt! Den var vel den beste gaven jeg fikk i bagen og noe jeg kanskje kommer til å kjøpe senere.

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg