Babyshower igjen

Hei 🙂

Har begynt å bli små syk, så har ligget egentlig hele dagen. Har ingen krefter og føler meg bokstavelig talt som en dritt. Så har ikke orket å blogge egentlig.. 

Men i går så var jeg i sentrum på ett hyggelig babyshower igjen til en venninne (var på ett forrige helg også) som venter en liten gutt. Det var overraskelse og ble feiret på restauranten Tatakii på Majorstuen. Var veldig god mat der og hyggelige mennesker. Anbefaler dere å sjekke ut restauranten om dere ikke har vært der før. Btw tok alle bilder utenom ett med snapchat så ble ikke veldig bra bilder.

Nå skal jeg gå tilbake til sengen, skal prøve legge meg så kanskje jeg blir bedre til i morgen. 

Håper dere har hatt en flott dag 🙂

Kontakt: 
Instagram: Isalicious1
Snapchat: Isalicio91
Facebook: Isalicious1

Klem; Isalicious

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg