BESKYTT ØYNENE DINE MED FRESHE BLÅLYSBRILLER

//SAMARBEID

ivieyes-beste-blålysbriller-besteblålysbriller-mindremigrene-mindrehodepine-hodepine-migrene-bedresøvn-søvn-redusere-sovbedre-discountcode-isalicious-isalicious1-tips-anbefaler-IVIEYES-rabattkode

Hei folkens 💕 I dag vil jeg introdusere mine nye blålysbriller fra IVIEYES og dele en super rabattkode med dere!

Bruker du mye tid foran PC, TV eller mobil? Da burde du lese dette. Jeg selv jobber via mobil og pc så da blir det alltids en del timer foran skjermen. Blått lys kan etter mange timer overbelaste og skade øyemuskulaturen, og det er jo ikke bra! Du får mer sjanse for å få hodepine, migrene og søvnrutinen kan bli forstyrret om du ikke beskytter øynene. Øynene våre er ikke egnet for så stor mengde blått lys som vi blir utsatt for. Naturlig blått lys blir vi eksponert for igjennom dagslyset, noe som var den eneste kilden til blått lys før all teknologi, men nå eksponeres øynene våre for dette døgnet rundt igjennom alle ulike skjermer!

Derfor vil jeg anbefale blålysbriller på det sterkeste om du bruker mye tid foran skjermen! Jeg bruker disse fast hver gang jeg jobber eller bruker skjermen! Brillene beskytter øynene ved å stenge ute det blå lyset. Jeg selv får ofte hodepine av mye tid foran skjermen noe disse brillene absolutt har redusert, merker også det er lettere å fokusere. For å ikke snakke om hvor kule blålysbriller IVIEYES har å velge mellom, mine har designet Milan som du finner HER.

RABATTKODE: ISA15 gir deg 15% på hele nettsiden til IVIEYES til og med på salg 💕(det er 2 års garanti på alle deres produkter og 16 dagers 100% fornøyd garanti!!)

ivieyes-beste-blålysbriller-besteblålysbriller-mindremigrene-mindrehodepine-hodepine-migrene-bedresøvn-søvn-redusere-sovbedre-discountcode-isalicious-isalicious1-tips-anbefaler-IVIEYES-rabattkode

Brillene kommer i en fin oppbevarings eske med brille etui og brilleklut

ivieyes-beste-blålysbriller-besteblålysbriller-mindremigrene-mindrehodepine-hodepine-migrene-bedresøvn-søvn-redusere-sovbedre-discountcode-isalicious-isalicious1-tips-anbefaler-IVIEYES-rabattkode

Jeg bruker blålysbrillene med design Milan som du finner HER. De er så fine😍

ivieyes-beste-blålysbriller-besteblålysbriller-mindremigrene-mindrehodepine-hodepine-migrene-bedresøvn-søvn-redusere-sovbedre-discountcode-isalicious-isalicious1-tips-anbefaler-IVIEYES-rabattkode

ivieyes-beste-blålysbriller-besteblålysbriller-mindremigrene-mindrehodepine-hodepine-migrene-bedresøvn-søvn-redusere-sovbedre-discountcode-isalicious-isalicious1-tips-anbefaler-IVIEYES-rabattkode

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg