BESTE ADVENTSKALENDERE

//AFFILIATELINKER

lyko-adventskalender-beste-advent-kalender-advents-loccitane-by-terry-rituals-advent-house-molton-brown-essence-clinique-nyx-isalicious-isalicious1-skjønnhet-sminke-anbefaler

BY TERRY ADVENTSKALENDER – HER  (2499 KR)

Hei😊 Flere som er sent ute med å kjøpe adventskalender i år? Vel det er i hvert fall jeg, har ikke hatt tiden til å tenke på det i det hele tatt og plutselig er det første desember i morgen gitt.. Jeg har jo selvfølgelig kjøpt til min datter, men til meg selv nope. Jeg pleier egentlig å bare kjøpe Kinder kalenderen, det har vært en av mine faste favoritt de siste årene. MEN i år tenkte jeg å kanskje prøve å unne meg selv en litt mer spennende adventskalender med sminke eller hudpleie. Derfor har jeg funnet frem mine favoritter, så er det bare å velge da.. Ikke lett i det hele tatt..

– Hvilken er din favoritt? Har du en adventskalender? Om ja, hvilken har du?

 

lyko-adventskalender-beste-advent-kalender-advents-loccitane-by-terry-rituals-advent-house-molton-brown-essence-clinique-nyx-isalicious-isalicious1-skjønnhet-sminke-anbefaler

ESSENCE ADVENTSKALENDER – HER  (349 KR)

Jeg digger produktene til Essence som alltid både er bra og rimelig. Denne adventskalenderen er faktisk den jeg vurderer å kjøpe mest! Den inneholder 24 produkter for øyne, ansikt, lepper og negler. Liker godt selve konseptet, det at man skal legge gavene i papirposer og forsegle med klistremerker som medfølger. Super cute!


lyko-adventskalender-beste-advent-kalender-advents-loccitane-by-terry-rituals-advent-house-molton-brown-essence-clinique-nyx-isalicious-isalicious1-skjønnhet-sminke-anbefaler

RITUALS ADVENTSKALENDER – HER   (674 KR)

Denne adventskalenderen fra Rituals står også høyt på listen. Rituals sine produkter er jo bare bra. Altså, hvor flott er ikke denne? Du kan i år velge mellom to fine kalendere, men med samme innhold. Adventskalenderen inneholder 24 luksuriøse gaver til kropp, hjem og skjønnhet med en verdi av 1629 kr. Den inkluderer også fire lyst for hver søndag i advent.


lyko-adventskalender-beste-advent-kalender-advents-loccitane-by-terry-rituals-advent-house-molton-brown-essence-clinique-nyx-isalicious-isalicious1-skjønnhet-sminke-anbefaler

MOLTON BROWN ADVENTSKALENDER – HER  (2415 KR)

Jeg har egentlig alltid vært stor fan av Molton Brown sine såper, kremer og dufter. Det lukter bokstavelig talt luksus. Helt amazing! Om jeg har vært i Monaco, Dubai eller store fine hoteller i Paris så bruker de alltid Molton Brown sine produkter – så for meg er det veldig luksuriøst. Denne kalenderen er jo også utrolig fin!


lyko-adventskalender-beste-advent-kalender-advents-loccitane-by-terry-rituals-advent-house-molton-brown-essence-clinique-nyx-isalicious-isalicious1-skjønnhet-sminke-anbefaler

L’OCCITANE KLASSISK ADVENTSKALENDER – HER  (699 KR)

Jeg husker jeg hadde adventskalender fra L’Occitane en gang for noen år tilbake da jeg bodde i Paris og den var super bra. Jeg ser de har noen av de samme produktene her faktisk og en del nye. Du finner alt av hudpleie og kroppspleie i denne pakken med både kremer, såper og oljer.


lyko-adventskalender-beste-advent-kalender-advents-loccitane-by-terry-rituals-advent-house-molton-brown-essence-clinique-nyx-isalicious-isalicious1-skjønnhet-sminke-anbefaler

NYX ADVENTSKALENDER – HER  (888 kr)

Den her er lengst ned på listen min fordi jeg er litt usikker. Jeg digger Nyx og det ser ut som de har masse bra produkter, men jeg har allerede så mye fra de. Jeg syntes ikke heller kalenderen var så fancy.

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg