BESTE SURPRISE FESTEN NOENSINNE/MIN BURSDAG

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg

Heii 💕

GUESS WHAT DAY IT IS!? MY BIRTHDAY🎉🥳🥳!! I dag 9.8 er det min bursdag, blir hele 30 år!! Ferdig med 20-årene… Jeeez, så fort tiden går… Føler som om det var i går jeg feiret at jeg ble 18 og føler meg sånn også🙈!

Det er jo flere som har spurt hvordan det føles å bli 30 og må si det ikke føles noe annerledes i det hele tatt. Føler jeg meg mer voksen – nei ikke akkurat, blir vel aldri det heller haha😅. Altså er jo litt trist å være ferdig med 20-årene, er jo en følelse. Men sånn det jeg følte mest på er at jeg må jobbe enda hardere for å oppnå drømmene mine!! Ble egentlig bare mer motivert!

Jeg hadde jo selve feiringen på lørdag, en feiring jeg ikke visste om. Moren og søsteren min hadde nemlig planlagt ett surprise party for meg, noe jeg er så utrolig takknemlig for! Jeg tenkte jo kanskje at det ikke ble noen spesiell feiring, men håpet jo på det. Er jo trost alt bare en gang man blir 30 og er jo ganske spesielt.

På lørdag fikk jeg beskjed om å ikke komme inn ved stue/kjøkken området så følte noe var på gang, men de fortalte meg vi skulle ha en fin middag siden moren min hadde bursdag 5.8 og i dag. Jeg pyntet meg til middagen vi skulle ha, brukte min tid og tok en del bilder. Jeg ante ingen ting..  Etter hvert ba moren og søsteren min meg om å komme inn på stuen. Det første jeg så var hvor fint de hadde pyntet det for meg og plutselig så jeg venner og familie som ropte “SURPRISE!”. Tro meg jeg skvatt så sykt og tok ett minutt før jeg skjønte hva som faktisk skjedde. Når jeg forsto det ble jeg så rørt, det var så utrolig hyggelig! Har faktisk ikke ord..

Noe av det første jeg sa var jo, hvordan de hadde klart å få alle inn uten at jeg har fått det med meg😂..  Altså inngangen til huset er ikke så langt fra rommet mitt.. De hadde også sittet å ventet rundt 1 times tid og jeg har ikke hørt en lyd! Kan si de alle gjorde en fantastisk jobb for det hadde jeg IKKE forventet.

Søsteren og moren min har gjort en så fantastisk jobb. EVIG takknemlig! Kunne ikke vært bedre; maten, kakene, dekoreringen, vennene, flotte kort og gaver. Setter så pris på det hele og vil huske det for alltid💕. Tusen takk til alle de flotte menneskene som kom også, dere er best💕! Ah, kjenner jeg blir følsom bare når jeg skriver dette😅…

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg

Her satt jeg å tok selfies imens vennene mine ble sneket inn rett utenfor rommet mitt 😅

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg

Altså 😍🥰😭

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg (3)

Flotte gjengen 💕

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg-champagne-tapas-mat-middag

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg (12)

Fikk til og med krone 👑

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg-champagne-tapas-mat-middagbursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg-champagne-tapas-mat-middag

😍😍

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg (1)

De beste, mamma og lillesøster🧡!! Jeg er heldig som har dere!

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg (1)bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg (1)bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg (1)

💖💖💖💖💖

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg.no-bursdagskake-kake-verdensfinestekake-bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg.no-bursdagskake-kake-verdensfinestekake- (2)bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg (8)bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg (7)

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg-gaver-guess-pandora-bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg-gaver-guess-pandora- (2)bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg-blomster-roserbursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg (5)

Søster lagde skikkelig fin bursdags frokost i dag 💕

bursdag-30årsdag-bursdagselskap-30år-isalicious-isalicious1-look-sminke-antrekk-venner-30årslag-supriseparty-party-bestevenner-lykkelig-isalicious.blogg (4)

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg