Beste vinterskoene jeg har hatt

moonboot-theoriginal-sko-vintersko-anbefaling-skoanbefaling-bestesko-bestevintersko-boots-zalando-mote-trend-uggs-ugg-stil-fashion-style-shoes-bestshoes-wintershoes-innkjøp-newin-isalicious-isalicious.blogg.no

Oookk så jeg kjøpte en julegave til meg selv som er noe av det beste jeg seriøst har kjøpt, nemlig Moon Boot. Jeg har egentlig trengt vintersko i ett par år nå og bare gått med joggesko. Vært lat og har ikke orket lete.. MEN så tenkte jeg at dette året får jeg skaffe meg noen BRA vintersko som er vanntette and i did. Jeg er så fornøyd og tror det er første gang skryter så mye av ett par sko og faktisk er litt glad at det snør🤣.. Da jeg kjøpte de var det jo ikke noe snø og for en gangs skyld kjøper jeg kjøper skikkelig vintersko så skal det ikke være noe snø? Oh noo, bring it on.

Moon boot er så utrolig deilige på, føles helt supre på bena no joke.. Har faktisk aldri hatt noen sko som er så komfortable på.. De er helt vanntette, super varme og den modellen her som jeg kjøpte går over ankelen så det ikke kommer noe søl eller snø inn. Syntes de er veldig stilige også i motsetning til mange andre vintersko😍.

Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange kjøper Ugg? Aldri skjønt det. Føler de er så sykt oppskrytt. Altså syntes de ikke er noe fine i det hele tatt og de er ikke vanntette heller. Hørt så mange klage på våte Uggs i alle år, over alt.. Så hvorfor kjøpe de? Det er jo faktisk ett must å ha vanntette vintersko i dette landet.. Bare fordi de er dyre og alle vil ha like sko? Aldri sett de noe særlig i utlandet, men ganske mange her i landet liker å være copycats😂🤷‍♀️.. Altså finnes så mye bra vintersko der ute som er både finere og bedre🤷‍♀️. Noen som er enige med meg?

moonboot-theoriginal-sko-vintersko-anbefaling-skoanbefaling-bestesko-bestevintersko-boots-zalando-mote-trend-uggs-ugg-stil-fashion-style-shoes-bestshoes-wintershoes-innkjøp-newin-isalicious-isalicious.blogg.no

MOON BOOT

moonboot-theoriginal-sko-vintersko-anbefaling-skoanbefaling-bestesko-bestevintersko-boots-zalando-mote-trend-uggs-ugg-stil-fashion-style-shoes-bestshoes-wintershoes-innkjøp-newin-isalicious-isalicious.blogg.no

MOON BOOT

 

Ha en fin kveld videre 💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER.
Instagram:HER.

snapcode-isalicio91-isalicious-isalicious1

3 kommentarer
    1. Hej🤗 Jag håller med dig. Aldrig sett någon använda UGG så mycket som i Norge. Köpte Moon boot en gång själv och var supernöjd med dem

    2. Heia! Liker ugg men ja de bli våte igjennom asså og synes dt er kult fler har dm. Synes moonboots er kule og da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg