BILLIG, FUKTIGHETSGIVENDE KOKOS FOTMASKE

XpelBodyCare-DeepMoisturisingRevitalisingCoconutWaterFootPack-footmask-fotmaske-coconutfotmaske-coconutmaske-kokosmaske-kokosfotmaske-fotpleie-hudpleie-føtter-isalicious-isalicious.blogg

Heii♥

I går så testet jeg fot masken jeg har tenkt å prøve lenge; Coconut fot masken til XPEL body care. Jeg får litt tørre føtter om vinteren og jeg hater det. Sikkert flere som får det.. HATER tørre føtter like mye som jeg hater tørre hender. Uff, den følelsen bare.. Men i hvert fall da må fotmasker til. Har testet ett par fotmasker tidligere men aldri denne. Kjøpte den på Normal, pleier egentlig aldri å kjøpe masker der men tenkte hvorfor ikke gi den en sjanse? Har lest en del bra om den også.  Den var billig, elsker kokos og den skal gi fukt.

 

Masken skal: 
Fot masken er beriket med kokosvann og Shea smør. Den skal trenge dypt inn i huden for å redusere opphopning av callus, reparere og myke opp sprukne, splitte hæler.

 

Slik gjør man:
1. Vask og tørk føttene grundig

2. Ta “sokkene” ut av pakken, brett ut og påfør dem på føttene
3. Fjern “sokkene” etter 15-20 minutter

 

Hva jeg syntes: 
Det første jeg merket da jeg åpnet pakken var hvor godt det luktet. Altså blanding av kokos og shea smør😍. Når “sokkene” tas ut av pakken så sitter de fast i hverandre og må rives fra hverandre. Deretter tar man de enkelt og greit på føttene. Det følger med klistremerker man skal klistre på “sokkene”, jeg klistret disse øverst ved anklene og det er for å forsegle sokkene. De føltes kalde på føttene noe som ga en fresh og god følelse. En ting som var deilig med de her er at jeg kunne gå rundt å gjøre ting uten at de på en måte glei nedover eller falt av. Har opplevd det med andre fotmasker og er utrolig irriterende!

De satt på helt til jeg tok dem av 30 min etter. Det står 20 min på pakken men jeg bruker alltid fot masker (og hår masker) lenger enn det som er anbefalt. Føler det trekker dypere inn da og gir mer. Har også lest folk som bruker helt opp til 9 timer for bedre virkning. Men det må man nesten teste ut og prøve litt selv tilfelle man reagerer på masken osv.

Når “sokkene” var av så kjente jeg føttene mine var mykere med en gang. Det er derfor jeg elsker kokos masker, de gir såå mye fuktighet og veldig raskt! Jeg følte tilmed at føttene var mye lettere, rart men sant. I dag dagen etter føler jeg stor forskjell fra før jeg brukte fot masken. Føttene er silkemyke og føles fortsatt lettere. Jeg vil anbefale disse fotmaskene. Kjempe bra fot maske til en billig pris! Men neste gang skal jeg la de virke enda lenger for å få bedre resultat.

Hvor den kan kjøpes:
Jeg fant ut at man kan kjøpe disse på amazon med 4x i pakken og du finner de HER. Den pakken jeg kjøpte på Normal var det kun 1 behandling i pakken og samme pris som disse på amazon. Så neste gang skal jeg heller kjøpe de fra amazon. 

Jeg gir disse: 4/6 ✨

XpelBodyCare-DeepMoisturisingRevitalisingCoconutWaterFootPack-footmask-fotmaske-coconutfotmaske-coconutmaske-kokosmaske-kokosfotmaske-fotpleie-hudpleie-føtter-isalicious-isalicious.bloggXpelBodyCare-DeepMoisturisingRevitalisingCoconutWaterFootPack-footmask-fotmaske-coconutfotmaske-coconutmaske-kokosmaske-kokosfotmaske-fotpleie-hudpleie-føtter-isalicious-isalicious.blogg

Ha en fin kveld✨💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg