BLI HELT HÅRFRI UTEN DYRE SALONGBEHANDLINGER!!!

Reklame | IVISKIN

 IVISKIN-RABATTKODE-ISA15-ISALICIOUS1-ISALICIOUS-LASER-IPL-BEHANDLING-IPLHÅRFJERNER-HÅRFJERNER-SMERTEFRITT-BESTITEST-HÅRFJERNERBEHANDLING-HJEMME-BESTEHÅRFJERNER-RABATT-KODE-SKJØNNHET

Heii 😊

Hvor bra hadde det ikke vært å slippe kjøpe barberhøvler og aldri trenge å barbere seg igjen? Eller å slippe vokse seg eller gå til dyre laser behandlinger i salong?? Tenk så mye penger man kan spare på det!! Høres nesten litt for godt ut ikke sant? Om du leter etter det perfekte produktet som skal gjøre deg hårfri for godt og VIRKELIG fungerer da burde du lese mer! Jeg har også en super rabattkode som gir hele 15% rabatt som jeg deler lenger ned!

Jeg var så heldig å få prøve bestselgeren; IVISKIN G3 IPL HÅRFJERNER som også er blitt kåret til best i test. Jeg skrev tidligere i et annet innlegg at jeg skulle komme tilbake når jeg hadde testet den mer og det har jeg virkelig gjort nå. Jeg har nå brukt min IPL HÅRFJERNER i 9 uker og la meg bare si den er helt UTROLIG. Behandlingen er ikke ferdig en gang og jeg kan se stor forskjell. Det er så å si ingen hår som kommer frem lenger. Man skal kunne merke forskjell etter kun 4 uker og IVISKIN har 100% fornøyd garanti om du ikke skulle være fornøyd!

Hårfjerneren skal brukes en gang i uken hvor enn på kroppen du måtte ønske i 12 uker. Vi har alle forskjellig hår syklus, derfor er det viktig at du gjør dette hver uke for å nå alle hårsekker. Etter 12 uker er behandlingen ferdig og du trenger da kun å bruke den 1 gang annen hver måned for å vedlikeholde resultatene. Tenkt at jeg snart er i 10 uke og snart hårfri! Føles så bra og det er så deilig å slippe å barbere seg hele tiden! Jeg er på ferie nå, så for meg har det vært en stor fordel!

IPL hårfjerneren fra IVISKIN som er til både kvinner og menn gir deg en HELT smertefri behandling. Denne modellen er utviklet med en IceShield-funksjon som gjør slik at huden kjøles ned under behandlingen, slik at huden ikke blir like varm og det føles komfortabelt. Med andre ord HELT SMERTEFRITT! IVISKIN er faktisk den enste leverandøren i Norge med IceShield-funksjon!! Du slipper dyre salong besøk og kan heller gjøre det hjemme på sofaen til prisen av ett salong besøk! IPL står da for intenst pulserende lys og er en lysbehandling som består av et bredt spekter i bølgelengder som setter hårsekkene i dvale. Den kan brukes på hele kroppen.

Jeg har også laget en Reels video på Instagram der du kan se hvordan jeg bruker min IPL HÅRFJERNER, sjekk det ut HER.

RABATTKODE: ISA15 funker på alt på IVISKIN.NO og gir 15% rabatt ❤️😍

 IVISKIN-RABATTKODE-ISA15-ISALICIOUS1-ISALICIOUS-LASER-IPL-BEHANDLING-IPLHÅRFJERNER-HÅRFJERNER-SMERTEFRITT-BESTITEST-HÅRFJERNERBEHANDLING-HJEMME-BESTEHÅRFJERNER-RABATT-KODE-SKJØNNHET

Jeg har selvfølgelig tatt med meg min kjære IPL HÅRFJERNER til Frankrike.

iviskin-hårfjerner-iviskin63ipl-ipl-bestitest-rabattkode-isalicious-isalicious1-discountcode-laser-laserhårfjerner-lysbehandling-silkemykhud-hårfri-anbefaler-samarbeid-gave-rabattkode-kode-isa15

Du får alt du trenger i pakken. Anbefaler å lese bruker manualen først, det gjorde jeg.

 IVISKIN-RABATTKODE-ISA15-ISALICIOUS1-ISALICIOUS-LASER-IPL-BEHANDLING-IPLHÅRFJERNER-HÅRFJERNER-SMERTEFRITT-BESTITEST-HÅRFJERNERBEHANDLING-HJEMME-BESTEHÅRFJERNER-RABATT-KODE-SKJØNNHET

Bruk brillene du fikk med i pakken for å beskytte øynene dine under behandlingen.

 IVISKIN-RABATTKODE-ISA15-ISALICIOUS1-ISALICIOUS-LASER-IPL-BEHANDLING-IPLHÅRFJERNER-HÅRFJERNER-SMERTEFRITT-BESTITEST-HÅRFJERNERBEHANDLING-HJEMME-BESTEHÅRFJERNER-RABATT-KODE-SKJØNNHET IVISKIN-RABATTKODE-ISA15-ISALICIOUS1-ISALICIOUS-LASER-IPL-BEHANDLING-IPLHÅRFJERNER-HÅRFJERNER-SMERTEFRITT-BESTITEST-HÅRFJERNERBEHANDLING-HJEMME-BESTEHÅRFJERNER-RABATT-KODE-SKJØNNHET

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

 

ANNONSE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg