BLIR FLYTTET OVER TIL; BLOGG.NO

Heei Folkens! Jeg fikk en melding på fredag av blogg.no og fikk muligheten til å flytte bloggen min over til de. Jeg ble UTROLIG GLAD for savner virkelig blogg.no og for å ikke snakke om kommentarfeltet! Endelig skal jeg få kommunisere med bloggere og lesere igjen! So happy! Så da forsvinner jeg herfra, litt trist også men veldig spennende.

Så fra i morgen av så finnes jeg ikke her mer men du kan finne meg på blogg.no. De fortalte meg det kan ta ett par timer å overføre meg så jeg vet ikke helt nøyaktig når jeg blir byttet over men det blir i morgen en gang.

Nye bloggadressen min er: Isalicious.blogg.no 

Ha en fin kveld videre folkens så håper jeg noen av dere følger meg videre <3

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious

Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer
    1. Hei! Så utrolig gildt! Gratulerer❤️ Eg starta nettopp å blogge for nokre veker sidan, og eg lurer på korleis du blei flytta? Hadde du holdt deg på topplisten lenge, eller var det fordi du hadde nådd eit antall lesere osv… ❤️❤️❤️❤️❤️

      1. Hei. Tusen takk 💕! Jeg ble flyttet da jeg lå på topplisten av miniblogg.no og har vært toppblogger før på blogg.no. Jeg kontaktet blogg.no da jeg var nr 1 på miniblogg. Hvor blogger du? Miniblogg? Send blogg linken din 🤗. Klem💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg