Blivakker favoritter & RABATTKODE

Nå har BliVakker.no påskesalg og jeg tenkte jeg skulle dele min rabattkode med dere som gir 10% av ditt kjøp tilmed på salgsvarer. Vil samtidig vise noen av mine favoritt produkter jeg bruker fast og noen produkter jeg skal kjøpe.

Rabattkode: BVISA20

 

En av mine favoritt bronzere, prøvde den første gang i fjor og nå kan jeg ikke være uten. Den er så fin på, blir ikke ujevn og lukter himmelsk av kokos😍! Førpris; 189 kr, salgspris; 151 kr og med min rabattkode; 136 kr. Du finner den HER.


Den BESTE fuktighetskremen man finner. Uansett hvor tørr huden min er så blir den babymyk med denne kremen. Førpris; 349 kr, salgspris; 314 kr og med rabattkode; 282 kr. Du finner den HER.


Regner med de fleste har testet denne mascaraen og er en av mine favoritter. Tror den har ligget på topplister over mascaraer siden den kom ut. Førpris; 129 kr, salgspris; 89 kr og med rabattkode; 80 kr. Du finner den HER.


Jeg digger den her håret blir så fint og for å ikke snakke om den gode lukten av kokos(jeg elsker kokos)😍! Førpris; 139 kr, salgspris; 109 kr og med rabattkode; 98 kr. Du finner den HER.


Jeg får ganske tørr hud mange ganger når jeg sminker meg, men om jeg bruker denne så holder den veldig godt på fuktigheten. Tuben min er faktisk tom nå skal kjøpe en ny. Førpris; 145 kr, salgspris; 116 kr og med rabattkode; 104 kr. Du finner den HER


Jeg har testet så mange eyebrow gels og dette her har blitt min favoritt. Den holder øyenbryna i shape så å si hele dagen. Førpris; 99 kr, salgspris; 79 kr og med rabattkode;  71 kr. Du finner den HER.


Bruker alltid det pudderet her i fargen banana, funker kjempe fint og gir ett fint naturlig resultat. Førpris; 139 kr, salgspris; 111 kr og med rabattkode; 100 kr. Du finner den HER.


 

Jeg ble helt forelsket i denne etter jeg prøvde den i fjor sommer. Den funker spesielt perfekt på sommeren for den er mer som en tynn krem med farge som gir masse fuktighet. Man får ett veldig naturlig resultat. Ser nesten  ut som ikke har på sminke bare at huden blir jevnere. Jeg blir ikke tørr med denne i det hele tatt. Vil jeg ha mer dekkende resultat så blander jeg den med en annen foundation. Førpris; 125 kr, salgspris; 100 kr og med rabattkode; 90 kr. Du finner den HER.


Produkter jeg vil kjøpe:

Har hatt lyst til å kjøpe det setting pudderet her fra Laura Mercier såå lenge! Så tenker å kjøpe det nå. Førpris; 459 kr, salgspris; 413 kr og med rabattkode; 372 kr. Du finner den HER.


Så har jeg veldig lyst å teste disse svampene fra Real Techniques. Hørt så mye bra om de! Førpris; 179 kr, salgspris; 125 kr og med rabattkode; 112 kr. Du finner de HER.


– Har du prøvd noen av disse produktene?

 

Ha en fin kveld 💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg