BLOMSTER PÅ DØREN

isalicious-blogg-isalicious1-valentines-valentinesday-valentine-morsdag-happyvalentinesday-happyvalentine-vd-happyvd-blomster-gave-blomsterpådøra-lykkelig-kjærlighet-overraskelse-isalicious.blogg.no

Heii♥

Ja, da har vi kommet til den dagen i året mange gruer seg til og mange elsker. Nemlig Valentines. Jeg selv syntes denne dagen er som andre dager men kanskje litt ekstra koselig. Sånn har det egentlig alltid vært om jeg har vært i forhold eller ikke tidligere. Syntes man alltid skal ta vare på de man er glad i året rundt egentlig, men kanskje litt ekstra på Valentines selvfølgelig. Dette året er det jo morsdag i samme sleng også. Enda bedre! Så i år er denne dagen fylt med kjærlighet og familie –  begge mine favoritter!

I går morges da jeg fortsatt lå i sengen å sov så banket det på.. Jeg overså det og sov videre fordi jeg ventet jo ikke på noen ting trodde jeg.. Plutselig så ringer mobilen og jeg fikk beskjeden om at jeg skulle få blomster på døren. Jeg ble jo så overrasket og sååå glad. Jeg elsker sånt! Syntes det er skikkelig søtt og føler meg så heldig. Er noe spesielt med å få det på døren🥰. Fikk super fine rosa roser med ett utrolig søtt skrevet kort og bringebær cider som smakte helt nydelig! Kjente jeg ble skikkelig følsom😅🤷‍♀️. 

Jeg håper virkelig alle har en fin Valentines og gratulerer med morsdagen til alle mødre der ute💕!

isalicious-blogg-isalicious1-valentines-valentinesday-valentine-morsdag-happyvalentinesday-happyvalentine-vd-happyvd-blomster-gave-blomsterpådøra-lykkelig-kjærlighet-overraskelse-isalicious.blogg.noisalicious-blogg-isalicious1-valentines-valentinesday-valentine-morsdag-happyvalentinesday-happyvalentine-vd-happyvd-blomster-gave-blomsterpådøra-lykkelig-kjærlighet-overraskelse-isalicious.blogg.no

Åhhh😭😭😍😍🥰😊😊

isalicious-blogg-isalicious1-valentines-valentinesday-valentine-morsdag-happyvalentinesday-happyvalentine-vd-happyvd-blomster-gave-blomsterpådøra-lykkelig-kjærlighet-overraskelse-isalicious.blogg.noisalicious-blogg-isalicious1-valentines-valentinesday-valentine-morsdag-happyvalentinesday-happyvalentine-vd-happyvd-blomster-gave-blomsterpådøra-lykkelig-kjærlighet-overraskelse-isalicious.blogg.no

Ha en fin kveld💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

7 kommentarer

Siste innlegg