Bursdag middag

Hei folkens! 

I går var jeg i byen for å feire min venninne sin bursdag. Vi dro på en kjempe fin restaurant; Dinner som har asiatiske retter. Bordet var allerede bestilt, når vi kom inn tok de imot jakkene våres og fulgte oss til ett kjempe fint bord. Jeg har alltid ønsket å dra dit egentlig men aldri fått gjort det pga man må bestille bord for det er alltid helt fult. Jeg ble ikke skuffet!

Eneste jeg ble litt skuffet over var at det var så små porsjoner. Men nå har jeg sykelig stor appetitt i det siste da. Alle de andre ble mette og syntes det var mer enn nok. Var bare meg med den lille magesekken min, haha! Desserten som da var fondant vil jeg si var liten uansett.. MEN altså alt smakte sååå innmari godt, hver og eneste smak var utrolig god! Både maten og desserten var uforglemmelig!! Prisene var veldig gode til å være ett så fint og classy sted. 

Anbefaler dette stedet sterkt og tenker å prøve å få meg en tur tilbake ganske snart.

Hun i midten sin bursdag

Jeg spiste: Kylling Gongbao 
Med sesongens grønnsaker og cashewnøtter

Dessert: Dinner’s Sjokoladefondant
Sjokoladefondant med mørk sjokolade servert med is og nøtter

Mitt antrekk for dagen

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious
 

Ha en fin kveld videre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg