BURSDAGSFEIRING AV MIN BESTEVENN

blogger-blogg-blogging-isalicious-isalicious1-mote-trend-stil-bursdag-bursdagselkap-bursdagsfeiring-feiring-bestevenn-outfit-antrekk-oslo-utested-sminke-venner-isalicious.blogg.no-

Heii ♥

Håper alle har en flott helg så langt. Det har jeg hatt hittil i hvert fall! Jeg hadde en super koselig kveld i går, vi feiret nemlig min aller bestevenn som dere ser til venstre på bildet over🥳. Jeg og han har faktisk ikke vært ute på byen sammen siden vi var i Paris for rundt 5 år siden så var gøy!

Han og jeg har vært bestevenner i 15 år, igjennom godt og vondt. Vi har vært igjennom så sykt mye sammen, så mye minner og mer skal vi oppleve. Jeg kan virkelig si at han er den som har støttet meg mest og vært der for meg alltid i løpet av årene, finnes ingen bedre venn! Utrolig glad jeg har han. En liten fun fact; vi har faktisk bursdag samme dag 9. August. Bestevenner og bursdag samme dag! Hvor kult er ikke det?

Gratulerer igjen med dagen som har vært bestevenn eller som jeg vanligvis sier brooor, fordi vi er mer som familie🥳💕✨!

blogger-blogg-blogging-isalicious-isalicious1-mote-trend-stil-bursdag-bursdagselkap-bursdagsfeiring-feiring-bestevenn-outfit-antrekk-oslo-utested-sminke-venner-isalicious.blogg.no-

Litt uheldig med lyset i ansiktet her, jaja.. Var utrolig vanskelig å ta bilder på det stedet her, men sånn er det.

blogger-blogg-blogging-isalicious-isalicious1-mote-trend-stil-bursdag-bursdagselkap-bursdagsfeiring-feiring-bestevenn-outfit-antrekk-oslo-utested-sminke-venner-isalicious.blogg.no-

blogger-blogg-blogging-isalicious-isalicious1-mote-trend-stil-bursdag-bursdagselkap-bursdagsfeiring-feiring-bestevenn-outfit-antrekk-oslo-utested-sminke-venner-isalicious.blogg.no-blogger-blogg-blogging-isalicious-isalicious1-mote-trend-stil-bursdag-bursdagselkap-bursdagsfeiring-feiring-bestevenn-outfit-antrekk-oslo-utested-sminke-venner-isalicious.blogg.no-blogger-blogg-blogging-isalicious-isalicious1-mote-trend-stil-bursdag-bursdagselkap-bursdagsfeiring-feiring-bestevenn-outfit-antrekk-oslo-utested-sminke-venner-isalicious.blogg.no-

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg