Bursdagsgaver

Hei 🙂

Som jeg skrev i forrige innlegg så sa jeg at jeg hadde bursdag den 9 august. Da var dessverre ikke lillesøster og mamma her for de var på ferie i Monaco. Var kjipt uten dem men hadde heldigvis min kjære her på dagen min. Men ihvertfall når de kom hjem 2 dager etter min bursdag så fikk jeg så fine gaver og verdens fineste kort som dere kan se under. 

Ha en super fin kveld videre!

Av min søster fikk jeg:

  • En super fin toalett mappe fra Rituals (som er en av mine favoritt merker) med produkter med The Ritual of Sakura som inneholder organisk ris melk og kirsebærblomst. Alt lukter NYDELIG! I toalett mappen fikk jeg da:
    – Softning rice scrub 
    – Zensational foaming shower gel
    – Carpe diem nourishing shampoo
    – Magic touch body cream
  • Så fikk min favoritt sjokolade Toblerone
     

Av min mor fikk jeg:

  • Ultra glow serum fra Sephora  som er 97% naturlig. Hørt sykt mye bra om den så er kjempe spent.
  • Rose vann fra La vie claire.
  • Honey hand polish fra Sephora.
  • Almond hand balm fra Sephora.
  • The bubble mask skin detox fra Sephora.
  • Instant coconut hair mask fra Sephora.

Så fikk jeg faktisk det som betyr mest verdens søteste kort av både søster og mor. Søster hadde lagd konvolutten helt selv noe som gjorde det enda søtere. Ble helt rørt av de fine ordene de skrev <3.
 

Kontakt:
Instagram: Isalicious1
Snapchat: Isalicio91
Facebook: Isalicious1

Klem; Isalicious 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg