Coronavirus – SYKELIG PROVOSERT

Hellu.

I dag har det vært så sykt fint vær ute! Så min mor, søster og jeg bestemte oss for å gå en tur med hunden vår, en lang tur.. Det var så sykt vakkert der vi var, bilder er under. Det var egentlig sykt deilig å komme seg litt vekk fra alt det kaoset som er for tiden med det her shit coronaviruset.

Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe om det siden ALLE har skrevet om det allerede og er litt lei lese/høre om det for å være helt ærlig. Så dritt lei hele corona greia.. Kan ikke gjøre ditt kan ikke gjøre datt og selvfølgelig tar jeg det utrolig seriøst- over seriøst også kanskje?! Altså hendene mine er jo uttørket så mye som jeg vasker dem, tør såvidt gå i butikken (går turer da) og forsiktig med alt. Føler meg nesten tragisk så seriøst jeg tar det her men føler også det er viktig å ta det seriøst. Veldig viktig! Føler det er for mange som ikke tar det seriøst eller ikke bryr seg, gjør meg sykt provosert. Hvordan kan man være så korttenkt, uansvarlig og ufølsom!? Sett folk som puster på bakevarene på snapchat osv!! Altså!! Blir så suur!! Alle mennesker er like viktige og man burde beskytte alle! Altså går jeg i butikken tar jeg på både hansker og skjerf foran fjeset. Noe det er sjeldent jeg ser andre gjør. Når jeg kommer hjem så bytter jeg klær, vasker hender og fjes grundig! Føler det er så viktig å passe på, man vet aldri selv om man er frisk kan man være uheldig og reagere på viruset. Du vet aldri. Familien kan bli syk, eldre og folk i risikogruppen kan dø så for meg er det UTROLIG viktig å passe på.

En ting til som irriterer meg denne tiden er at alle er sånn “nå kan man endelig ta vare på familien sin”, “familien burde være viktig nå” eller “nå skal man bry seg om familien og finne på ting med de”… Halloo? Seriøst.. Det skal man vel hele året eller alltid?? Jeg ser plutselig familier sammen som aldri ellers er sammen å ikke for de ikke har tid men bare fordi de ikke gidder vanligvis? Greit å ta ekstra vare på familien i denne tiden men folk trenger ikke å overdrive. Men om det er det som må til for at folk skal åpne øynene så er det jo noe positivt ved det også, bare håper det varer når alt kaoset er over.. Setter like stor pris på familien min hver eneste dag og passer på å alltid få masse tid med dem uansett hvor mye jeg har å gjøre. Du får tid til de som er viktig for deg. 

“Too busy” is a myth. People make time for the things that are really important to them. 

Det var mine meninger og tanker. Når jeg først begynner å skrive wow altså, haha! Deilig å få det ut. Håper alle har en super dag! Ta vare på hverandre folkens, ta hensyn og respekter hverandre! Vær forsiktige 🙂 

Klem Isalicious 

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg