CRAZY SOMMERSALG MED OPPTIL HELE 60% (RABATTKODE)

//SAMARBEID

IDEALOFSWEDEN-rabattkode-discountcode-rabattkod-mote-stil-trend-trendy-mobildeksel-godkvalitet-vesker-veske-bag-trendyvesker-isalicious-isalicious1-stortsalg-crazysalg-sommersalg-summersale-paris-frankrike-

Hei💕 Akkurat nå har IDEAL OF SWEDEN sitt populære sommersalg med opptil 50% rabatt og med min kode får du 10% ekstra, det betyr opptil hele 60% rabatt! Hvor bra deal er ikke det? Jeg elsker veskene og dekslene fra IDEAL OF SWEDEN, de har så mye fint, sykt kule detaljer og alt er av super god kvalitet. Tenkte å vise noen av mine største favoritter her!

Etter jeg begynte å kjøpte vesker fra IDEAL OF SWEDEN går jeg egentlig nesten bare med de. Får så sykt mye komplimenter hele tiden på veskene mine, spesielt her nede i Paris og det forstår jeg godt😍

RABATTKODE: ISALICIOUS1 GIR DEG 10% PÅ SALGSVARER OG ELLERS 15% PÅ IKKE-SALGSVARER 💕

IDEALOFSWEDEN-rabattkode-discountcode-rabattkod-mote-stil-trend-trendy-mobildeksel-godkvalitet-vesker-veske-bag-trendyvesker-isalicious-isalicious1-stortsalg-crazysalg-sommersalg-summersale-paris-frankrike-

Favoritt vesken min akkurat nå, elsker fargen og detaljene. Passer perfekt til sommeren, fått så mange spørsmål om den vesken her nede i Paris🧡 Den er på 30% nå og med koden min 40%. Du finner den HER 🧡

IDEALOFSWEDEN-rabattkode-discountcode-rabattkod-mote-stil-trend-trendy-mobildeksel-godkvalitet-vesker-veske-bag-trendyvesker-isalicious-isalicious1-stortsalg-crazysalg-sommersalg-summersale-paris-frankrike-

En annen av mine største favoritter fra IDEAL OF SWEDEN. Den her har SUPER KULE detaljer i gull og stilige lommer. Den også er på 30% nå og med koden min får du den for 40%. Du finner den HER 🖤.

IDEALOFSWEDEN-rabattkode-discountcode-rabattkod-mote-stil-trend-trendy-mobildeksel-godkvalitet-vesker-veske-bag-trendyvesker-isalicious-isalicious1-stortsalg-crazysalg-sommersalg-summersale-paris-frankrike-

Dekselet jeg bruker akkurat nå med Port Laurent Marble design. Du finner den HER.

IDEALOFSWEDEN-rabattkode-discountcode-rabattkod-mote-stil-trend-trendy-mobildeksel-godkvalitet-vesker-veske-bag-trendyvesker-isalicious-isalicious1-stortsalg-crazysalg-sommersalg-summersale-paris-frankrike-

Reiste med den vesken her til Paris. Gjorde reisen min seriøst lettere, puttet alle de viktigste tingene i den som man måtte trenge på reisen. Lett å få tak i de viktigste tingene pluss alt var i sikkerhet istedenfor å ha det i en for stor veske eller i en sekk på ryggen.. Den er også super behagelig på. Du finner den HER.

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg