DAGENE SOM HAR VÆRT I BILDER

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1

Heei 😊

Håper alle har det bra! Jeg tenkte siden jeg ikke har blogget eller vært noe særlig aktiv i det siste kunne jeg poste litt bilder fra dagene som har vært. Det har vært mye som har skjedd både personlig, jobb og ellers. Gått i ett sett hver eneste dag egentlig..

Må si vi har vært heldig med været i det siste, super fint ute og har nytt det så innmari også. Vært mye som har skjedd generelt og gått masse fine turer. Håper bare det varer en stund til 🤞.

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1

Det beste med sommeren, det å kunne sitte å ute å spise lunsj. Skikkelig nyt!

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1

To av mine nye samarbeid som jeg gleder meg til å vise frem!

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

Faktisk en litt morsom historie. Den gigantiske humlen her satt på et håndkle jeg hadde til tørk og skulle ta inn. Jeg fikk ikke fjernet humlen fra håndkle i det hele tatt, den var i veldig dårlig shape vil jeg si. Den ville ikke fly eller røre på seg i det hele tatt. Den var heller ikke redd meg (så det ut som). Jeg tok den med inn, der vi prøvde å mate den med honning som den tok i mot med en gang fra fingeren, som man kan se på bildet. Den spiste lenge og til slutt fløy den ut av vinduet hvor den da satt seg på utsiden av huset. Dagene etter kommer den fortsatt innom, altså den kommer bokstavelig talt inn av vinduet på kjøkkenet der den var da vi maten den og så flyr ut igjen. Super rart, som om den prøver å takke oss.

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

Endelig etter lang tid fikk jeg tid til et deilig avslappende bad med de nye produktene jeg fikk i gave fra Vass Productions. Elsket alle produktene som er; Sleep scrub and soak fra Frank Body(HER), Rose body soap fra fra Mario Badescu(HER) og Sculpting bodylotion fra Frank Body(HER).

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

En av mine favoritt steder nemlig Espresso house som ligger på Aker brygge. Digger Espresso house sånn generelt både kaffen, bakevarene og salaten deres.

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

Min favoritt salat med pasta og mozzarella og iscappuccino salt karamell!

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

Food truck festival som var i Drøbak. Utrolig kult event, med masse god mat!

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

Jeg elsker oliven og fetaost så måtte selvfølgelig kjøpe med det hjem. De hadde oliven med alle smaker og masse div annet. Lenger ned kan du se hva jeg kjøpte.

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

Jeg valgte å kjøpe bao buns med kylling, gresk pita gyros med kylling og empanadas med kjøttfyll og koriander saus ved siden! SUPER GODT! Det beste syntes jeg så absolutt var pita gyros!! Anbefaler det om dere ser food trucken deres!

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

Amerikansk softis som også var utrolig godt. Blanding av sjokolade og vanilje.

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

Kjøpte oliven med chili, paprika med feta og fetaost fra den ene foodtrucken som solgte greske varer. Alt var kjempe godt, aldri smakt paprika med feta faktisk og det skal jeg prøve igjen for å si det sånn. Brukte alt til å blande til en gresk salat.

Jeg likte maten så godt at jeg faktisk dro dit igjen dagen etter, da det varte 3 dager.

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

Favorittene pita gyros med kylling og empaladas med kjøttfyll ble det igjen!

outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-outfit-antrekk-shopping-akerbrygge-lunsj-homle-famme-idealofsweden-sminke-bil-foodtrucs-matfestival-strand-greskmat-mat-bad-sommer-båthavn-drøbakbåthavn-isalicious-isalicious1-espressohouse-

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg