DAGENE SOM HAR VÆRT (ØREBETENNELSE, KONSERT, 17MAI)

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Heii folkens!

Har vært borte en stund fra bloggen fordi jeg trengte å konsentrere meg om litt andre ting. Har også vært en del syk… Skulle egentlig vært bort reist nå, men fikk skikkelig ørebetennelse så kunne ikke ta fly😭.. Derfor tenkte jeg å legge ut litt bilder fra hva som har skjedd denne måneden.

Jeg håper alle har det bra og nyter de flotte dagene nå 💕🌞!!

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Datteren min var i sitt første bursdagsselskap hos en venninne i barnehagen sin, stolt haha🥹

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Det har gått veldig mye i trening og ekstra selv pleie den siste tiden da jeg har vært litt dårlig..

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Søsteren min og jeg var på Ruger konsert i Oslo.

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Jeg får alltid mye spørsmål om denne vesken, den er fra IDEAL OF SWEDEN og du finner den HER. Om du bruker rabattkoden ‘Isalicious1’ får du 15% rabatt 💕

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Ingenting er som varme dager med sol, is og familie ❤️

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Dro en tur på akvariumet i Drøbak med min kjære mor og datter

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Jeg bestemte meg for å laminere mine egne bryn, jeg har gått på skole og diplomert bryn og vippe stylist så jeg kan detta ja😍. Begynner å bli en god stund siden jeg har laminert bryn så var veldig gøy å gjøre det igjen.

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Ser helt crazy ut under behandlinger, men blir så fint etterpå. Valgte å farge brynene også. Jeg skal gjøre det nå snart igjen og da tenkte jeg å lage ett eget innlegg, da får dere se resultat.

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

17. MAI 🥳.. Gikk i 17 Mai toget med barnehagen til datteren min, første gang jeg går i toget siden jeg var liten selv. Var veldig koselig og mye minner strømmet på!

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

17 Mai antrekket mitt

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Søster som sto for 17 Mai middagen 💕😍

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Jeg fikk ekstrem ørebetennelse, jeg ble sengeliggende i 4 dager derfor fikk jeg ikke reist… Skulle egentlig reist for nå snart 2 uker siden. Jeg fikk ikke hjelp av legen min som vanlig.. Derfor ble det legevakten til slutt.. Fikk beskjed om å vente to uker før jeg reiser og det tar jeg seriøst så klart. Derfor venter jeg UTÅLMODIG! Gleder meg såå til å dra 💕

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Dro til Oslo en tur nå i helgen med datteren min for å gjøre noen ærender og kikke litt.

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Siden datteren min er en liten prinsesse så tenkte jeg at hun måtte jo få se slottet sitt, hehe! Mitt hjem med andre ord!

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Altså se på det her😍 Tok dette bildet da jeg kom tilbake hjem fra Oslo. Det er greit i Oslo, men ingenting slår der jeg bor!

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslamineringdagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Dette er grunnen til at jeg elsker hva jeg gjør/min jobb, nemlig når man får flere gaver på en dag, flere ganger i uken🙏🥰!

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Var så heldig å få en spesiell Lego kolleksjon som både jeg og datteren min ble utrolig glad for. Tusen takk Lego❤️!

dagenesomharvært-blogger-isalicious-skjønnhet-mote-antrekk-klær-slottet-oslo-ørebetennelse-sommer-sol-17mai-nasjonaldagen-akvarium-drøbak-legevakt-cafe-ruger-konsert-isalicious1-lego-gave-brynslaminering

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg