Dagene som har vært

isalicious-blogger-bloggno-blogg-blog-blogging-foto-bilder-natur-livet-hverdag-minedager-sistedager-SELFIE-meg-outfit-helg-mirrrorselfie-antrekk-look-makeup-sminke-trend-mote-stil-style-fashion.jpg

Heii. Nå er det faktisk 5 hele dager siden jeg har blogget, wow.. Kjente jeg trengte litt pause men i dag savnet jeg å blogge så her er jeg igjen. Det har vært litt mye i det siste på mange måter så trengte faktisk litt pause for å fokusere på familie og andre ting. Alle trenger vel det av og til.. Så har jeg også vært veldig mye ute på turer osv.

Var blant annet i Drammen her om dagen for å se på en bil. Litt usikker på om den skal kjøpes eller ikke men får se.. Tok en del bilder der som jeg tenkte å legge ut i ett eget innlegget, var mye finere der enn det jeg kunne huske! Men har jo heller ikke vært der på mange år egentlig så var vel mye som var gjort om der også.

Har egentlig tatt lite bilder de siste dagene utenom når jeg var Drammen fordi meningen var at jeg egentlig skulle ha helt pause fra alt og bare slappe av de dagene som var.. De fleste bildene er fra snapchat der jeg fortsatt har vært litt aktiv de siste dagene. Så er ikke helt super kvalitet på bildene.. 

isalicious-blogger-bloggno-blogg-blog-blogging-foto-bilder-natur-livet-hverdag-minedager-sistedager-tur-skog-trær-sol-vakkert-naturlig-dam-innskjø-.jpg

isalicious-blogger-bloggno-blogg-blog-blogging-foto-bilder-natur-livet-hverdag-minedager-sistedager-tur-skog-trær-sol-vakkert-naturlig-dam-innskjø-2.jpg

Har vært mye på tur egentlig hele dette året. Kjenner det har gjort meg veldig godt både på utsiden og innsiden. Er så utrolig deilig å gå turer i skogen. Så skogsturer har det vært mye av de siste dagene, litt mer enn jeg pleier.. 

isalicious-blogger-bloggno-blogg-blog-blogging-foto-bilder-natur-livet-hverdag-minedager-sistedager-handling-mat-middag-kiwi-rush-mathandling-shopping-groceryshopping

 isalicious-blogger-bloggno-blogg-blog-blogging-foto-bilder-natur-livet-hverdag-minedager-sistedager-mat-middag-douez-marocain-marrokansk-maroc-marokko-morroco-food isalicious-blogger-bloggno-blogg-blog-blogging-foto-bilder-natur-livet-hverdag-minedager-sistedager-mat-middag-douez-marocain-marrokansk-maroc-marokko-morroco-food

Ok, sånn seriøst det her er noe av det beste! Tror det har blitt min favoritt rett nå. Det er en marokkansk rett som heter Douez som er en gryte med oliven, kyllingen, potet, masse digg krydder og saus. Smaker helt nydelig!

isalicious-blogger-bloggno-blogg-blog-blogging-foto-bilder-natur-livet-hverdag-minedager-sistedager-tur-byliv-drammen-by-bytur-drammenby-finby-sentrum.jpg

isalicious-blogger-bloggno-blogg-blog-blogging-foto-bilder-natur-livet-hverdag-minedager-sistedager-SELFIE-meg-outfit-helg-mirrrorselfie-antrekk-look-makeup-sminke-trend-mote-stil-style-fashion-2.jpg

isalicious-blogger-bloggno-blogg-blog-blogging-foto-bilder-natur-livet-hverdag-minedager-sistedager-pizza-peppespizza-peppes-mat-middag-meal-food-.jpg

isalicious-blogger-bloggno-blogg-blog-blogging-foto-bilder-natur-livet-hverdag-minedager-sistedager-solnedgang-utsikt-view-sunset-sundown-beautiful-vakker-himmel-scaled.jpg

Det er ikke mye som kan slå den utsikten her, jeg føler meg så heldig at jeg kan se det her så å si hver dag fra huset mitt. Jeg er like fasinert hver dag. Det er så vakkert!😍

 

– Hva har du gjort de siste dagene?

 

Ha en fin kveld 💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg