DAGENS MATHANDEL + SYKT DYRT I NORGE

mathandel-mathandling-mathandelen-mat-handel-innkjøp-matinnkjøp-meny-europris-matbutikk-middag-brunost-juice-lux-sjokoputer-tomatmozzarella-eggenudler-halloumi-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

Hei♥

Tenkte siden det er en stund siden jeg har lagt ut dagens eller ukens mathandel at jeg skulle gjøre det i dag. Ser at mange bloggere fortsatt poster det og folk liker å se på mathandel så here we go. Dette er kun dagens mathandel så er ikke så mye, men noen nødvendige ting som trengs og middag.

Får helt sjokk hver gang jeg er i matbutikken i Norge, er SÅ dyrt her i forhold til Frankrike hvor jeg har bodd i flere år!! Helt sykt. Tror det lille her kostet rundt 400 kr og i Frankrike kunne jeg fått alt for rundt 100-150 kr.. Men slik er det.. 

Alt er fra Meny utenom en vare som er fra Europris.

mathandel-mathandling-mathandelen-mat-handel-innkjøp-matinnkjøp-meny-europris-matbutikk-middag-brunost-juice-lux-sjokoputer-tomatmozzarella-eggenudler-halloumi-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

Manglet bare egge nudler og kylling er til middagen – som er wok! En av mine favoritt retter og det går veldig fort å lage. Fort og enkelt!

mathandel-mathandling-mathandelen-mat-handel-innkjøp-matinnkjøp-meny-europris-matbutikk-middag-brunost-juice-lux-sjokoputer-tomatmozzarella-eggenudler-halloumi-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

Lenge siden jeg har kjøpt Mozzarella. Det var tilbud 3 for 2 på mozzarella nå forresten. Elsker tomat og mozzarella med masse olje, pepper og salt 😍. Spesielt med nybakt brød ved siden av. 

mathandel-mathandling-mathandelen-mat-handel-innkjøp-matinnkjøp-meny-europris-matbutikk-middag-brunost-juice-lux-sjokoputer-tomatmozzarella-eggenudler-halloumi-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

Fått helt dilla på brunost i den siste tiden, skjønner ikke hvorfor for har egentlig aldri spist noe særlig av det før.. Mye rart som skjer i den corona tiden her gitt.. Så har vi Halloumi da, en av mine favoritt oster. Bruker den alltid til speilegg, super godt!

mathandel-mathandling-mathandelen-mat-handel-innkjøp-matinnkjøp-meny-europris-matbutikk-middag-brunost-juice-lux-sjokoputer-tomatmozzarella-eggenudler-halloumi-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

Noe jeg alltid passer på å ha i kjøleskapet, div juice. Ingefær juice og shot har blitt en av mine favoritter🤤. 

mathandel-mathandling-mathandelen-mat-handel-innkjøp-matinnkjøp-meny-europris-matbutikk-middag-brunost-juice-lux-sjokoputer-tomatmozzarella-eggenudler-halloumi-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

Var tomt for Biola og Sana-sol. Er det noe jeg passer på å få i meg hver dag så er det Biola, møllers tran og sana-sol. Må holdææ sæ shprek og shun vettuu😅.. Er dere flinke med å ta vitaminer osv?

mathandel-mathandling-mathandelen-mat-handel-innkjøp-matinnkjøp-meny-europris-matbutikk-middag-brunost-juice-lux-sjokoputer-tomatmozzarella-eggenudler-halloumi-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

Mamma kjøpte den til jul og etter har jeg fått heeelt dilla! Vil si den nesten er bedre enn Smash og smash var min favoritt. Man finner den her på europris. De har en annen som er nesten lik på Meny men den er ikke så god. Den her er mer salt og crunchy!

 

Ha en fin kveld💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

6 kommentarer

Siste innlegg