30 spørsmål

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?
At jeg har fått hud reaksjon igjen. Altså tørre røde flekker. Jeg har veldig sensitiv hud. Utrolig irriterende spesielt når jeg ikke vet hva huden reagerer på (må til hudlege).

2. Hvilke reiser har du planlagt i år? Først Paris så Monaco i sommer tenker jeg. Noe mer vet jeg ikke hittil.

3. Hva er dine yndlings butikker? Vel har mine fleste favoritt butikker i Frankrike men om jeg må si en butikk i Norge.. Hmm blitt glad i VILA faktisk. JO også Zara!! Før ville jeg sagt Bikbok men syntes de fleste butikkene i Norge er dårlige..

4. Favorittplanet? Mars.

5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din? Mamma.

6. Hva har du som ringelyd? En fransk sang, Pose dans la cite med Malti.

7. Hva har du på deg? En deilig løs svart joggbukse, hettegenser og kosesokker.

8. Setter du deg selv i bås? I så fall er det noe som gjøres ubevisst…

9. Hvilket merke er det på favoritt skoene dine nå? Merket på de jeg er mest begeistret for akkurat nå er Puma de som var i samarbeid med Fenty

10. Hva er best – lyse eller mørke rom? Mørke! En helt ny verden åpnet seg for meg etter at jeg malte soverommet mørkt. Helt fantastisk!

11. Hva synes du om den personen du rappet denne meme-tingen fra? Jeg digger Marie – hun er en skikkelig kul person, og et godt forbilde for dagens unge. Hun har også bidratt i boken min, og det gjør meg så stolt. Marie er rett og slett RÅ!

12. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken velger du å sove i? Hmm det spørs veldig på sengene da. Er de like? Kanskje om jeg er alene setter jeg de sammen?

13. Hva gjorde du rundt midnatt i går? Da hadde jeg “spa” dagen min (dusj, skrubb, maske, fotbad osv)

14. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din? Yes..

15. Hvem er den siste personen du så i dag? Mamma og søster.

16. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen? Ikke sant og yeeez haha!

17. Hvem er den siste som fortalte at han/hun elsker deg og når skjedde det? Mamma, i går natt. Vi sier det hver kveld og noen ganger på dagen også <3 Veldig viktig det der å fortelle de du er glad i at du setter pris på dem.

18. Hva er den siste hårete tingen du tok på? Hunden min Shanti <3

19. Hvilke rusmidler har du inntatt ila de siste tre ukene? Ingen. Drikker ikke alkohol og ruser meg ikke på noen som helst måter.

20. Favoritt reality serie? Jeg ser ikke på reality tv men ferdig med Breaking Bad og nå serien Better call Saul.

21. Din favorittalder i livet så langt? Hmm.. Vanskelig spørsmål faktisk. Jeg vil vel si jeg trivdes bedre og bedre med meg selv når jeg kom i 20-årene. Syntes egentlig alt blir bedre til eldre jeg blir 🙂

22. Hvem er din verste fiende? Folk som alltid er sure og bare skal lage problemer. Hater det!

23. Hva har du som skjermbilde på din personlige computer? Ikke noe akkurat nå, men sist hadde jeg ett bilde av meg i Monaco.

24. Hva er det første du sa til noen i dag? Skal vi se.. Hmm tror det var hei faktisk.

25. Velg mellom en million kroner og evnen til å fly? Veeel en million kr, men hadde vært ganske gøy å prøvd å fly..

26. Liker du noen? Ja, det gjør jeg.

27. Siste sangen du hørte på? En fransk sang JuL – Delicieuse

28. Favoritt mat? Jeg elsker all mat.. Haha.. Men kanskje taco eller en pizza. Men altså må være en GOD pizza, kresen. Skikkelig ordentlig italiensk Pizza med tynn bunn.

29. Hvem kunne du tenke deg å dra til så det sang, midt i ansiktet? Ohh i know! Trump? Haha, nei vet ikke helt tror ikke jeg ville brukt tiden min på å slå noen. 

30. Hva befinner seg nærmest din venstre fot akkurat nå? Stue bordet.

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg