DE BESTE HUDPLEIE PRODUKTENE

//ADLINK

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet-

Hei! Da har jeg var i Nord-Norge hadde jeg en spørsmålsrunde på både Instagram og Snap. Fikk mye spørsmål om hvilke hudprodukter jeg bruker fast og tok med meg på tur. Her viser jeg alle mine faste favoritter som alltid blir med meg på reise og jeg virkelig anbefaler på det sterkeste. Har lagt til link til alle produktene jeg fant.

Håper du får en flott kveld 💕

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

(Noen av spørsmålene jeg fikk)

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

KLAIRS  VITAMIN C SERUM – HER

Pris; 399 kr

Beste serumet noen gang, så glad jeg fant denne. Bruker den så å si hver kveld og funker bra med Gua sha eller Foreo Luna. Fått så mye komplimenter på huden min etter jeg startet å bruke denne, den gir gode resultater og det fort! Funker super godt på sensitiv hud. Dette serumet er virkelig verdt hver eneste krone!

Fordeler:

– Jevner ut hudtonen
– Bleker brune flekker
– Forhindrer pigmentering
– Øk fasthet og reduser fine linjer
– For alle hudtyper, også de mest sensitive

 


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

FOREO LUNA NORMAL – HER

NÅ KUN; 1431 KR  | Førpris; 2385 KR

Denne blir alltid med meg over alt, reiser aldri uten. Bruker denne både til å rengjøre og massere huden. Side 1 gir en dyp og skånsom rengjøring.  Side 2 gir deg en opp strammende ansikts massasje som reduserer aldringstegn og øker hudens fasthet. Man får denne til hele 40% rabatt nå om du går inn på linken over!

 


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

RITUALS OF SAKURA HAND BALM – HER

Pris; 119 KR

Beste håndkremen som finnes. Prøvd så mange og ingen er som denne. Har slitt mye med tørre hender de to siste årene, begynte å bruke denne hver kveld og hver morgen står jeg opp med babymyke hender. Trenger kun å bruke denne på natta da den gir så mye fuktighet som varer hele dagen!

 


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

UNIQ ONE – HER

Pris; 135 KR

Den eneste og beste hårbehandlingen jeg bruker, utenom hårmaske. Har jeg en dårlig hår dag, om håret er ekstra tørt eller skadet bruker jeg alltid denne og alle problemer er løst. Den frisker opp håret, gjør det så sunt og fint så å si med en gang etter bruk. Den er også varmebeskyttende så bruker den alltid før jeg føner håret eller retter håret. Jeg kaller denne magi på flaske! Lukter forresten helt utrolig nydelig av kokos.

 


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

BIO OIL – HER

Pris; 269 KR

Brukt denne fast i mange år da jeg har slitt med akne arr på ryggen fra da jeg var yngre. Bio-oil har redusert så å si alle arrene mine, de er nesten ikke eksisterende nå. La meg si den her funker! Jeg ble litt solbrent en gang i sommer (første gang) og visste ikke hva jeg skulle gjøre da jeg ikke har blitt det før. Hadde ikke Aloe vera som jeg vet er bra for dette. Jeg prøvde på Bio oil før jeg la meg og dagen etter var jeg helt bra igjen. Ingen tegn til solbrenthet i det hele tatt, helt utrolig produkt.

Funker også på; ujevn hud, strekkmerker, aldrene hud og tørr hud. Hørt av andre at den er veldig god på strekkmerker!

 


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

LOELLE ROSEVANN – HER

Pris; 135 KR

Et produkt jeg har brukt i alle år. Jeg har vel brukt denne i hvert fall 14 år og er en av mine store favoritter. Jeg fikk litt tenåringshud da jeg var rundt 14 år og da begynte jeg bruke rosevann, 1 uke etter bruk var huden min helt fin igjen. Den gir masse fuktighet, nøytralisere pH-verdien, fungerer avkjølende, reduserer linjer og oppkvikkende. Er svakt sammentrekkende og øker blodtilførselen. Super bra produkt!

Spray flasken man ser på bildet er fra Sanoflore som jeg alltid kjøper i Frankrike og som ikke finnes i Norge. Jeg har gått tom og fylt på flasken med Loelle sitt rosevann etter.


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

LANEIGE – HER

Pris; 223 KR

Et  must-have produkt for meg. Kjøpt denne flere år i Frankrike før den kom til Norge. Har hjulpet og helbredet leppene mine så å si helt da jeg har slitt med ekstremt tørre lepper etter leppepomade avhengighet før i tiden. Brukte lypsyl fast for mange år siden et par ganger om dagen og det ødela leppene mine HELT. Ble super tørre og såre etter. Bruker denne kun hver før jeg legger meg og står opp med super friske hydrerte baby myke lepper. Sliter du med tørre lepper finnes det ikke et bedre produkt!

 


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

SEPHORA ULTRA GLOW SERUM – HER  //  SEPHORA FIRMING EYECREAM – HER

To av mine faste favoritter fra Sephora! Dette serumet bruker jeg hver morgen som gir huden min glød, fuktighet og den jevner ut huden. Jeg har brukt denne fast i rundt to år og ser mye forbedringer i huden min. Dette serumet er også 97% naturlig.

Bruke denne øyekremen et par ganger i uken før jeg legger meg og syntes den er veldig god. Den gir masse fukt og er god å bruke under sminke. Denne øyekremen er også fra Sephora sin naturlige kolleksjon.

 


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

THE HUMBLE CO TANNKREM – HER

Pris; 39 KR

Bruker denne veganske tannkremen fast og den blir alltid med meg når jeg reiser. Syntes alle tannkremen fra Humble and co har god smak og selvfølgelig at de er veganske er et pluss. Den beste fordelen er at for hvert solgte Humble produkt doneres tannbørste eller tilsvarende munnpleie til trengende barn rundt om i verden. Donasjonene går til Humble smile foundation som samarbeider med flere ulike organisasjoner rundt i verden. Da kan man pusse tennene med god samvittighet for å ha gjort noe godt her i verden, hehe.

 


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

SKRUBBHANSKE TIL KROPPEN – HER  //  MAKEUP ERASER – HER

Pris; 125 kr  //  Pris; 259 KR

Disse produktene drar jeg ingensteds uten. Kroppsskrubb hansken bruker jeg bruker et par ganger i uken som rengjør på dypet, fjerner døde hudceller og øker blodsirkulasjonen. Bruker alltid en god krem etter. Denne hansken på bildet har jeg kjøpt i Frankrike, finner aldri akkurat slike (mer grove) her i Norge. Linket til en annen som også er veldig bra.

Makeup eraser er et så sykt bra og smart produkt. Man påfører kun vann på kluten og den fjerner all sminke tilmed vannfast. Supert produkt som jeg har spart så mye penger på å kjøpe, istedenfor å kjøpe dyre sminkeservietter som ikke en gang funker noe særlig. Sparer også miljøet! Akkurat disse jeg har er limited edition som jeg kjøpte på Sephora, men de finnes i andre versjoner. Fungerer helt likt og de kommer med vaskepose til vaskemaskin! Jeg har denne i 7-dagers set som jeg liker å reise med da de er små og en vanlig i stor versjon også som du kan finne HER.

 


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

BIO NAIA CREME VISAGE( KUN I FRANKRIKE)  //  DOVE DEOSPRAY GO FRESH – HER  //  H&M SUNRAY – HER

Pris; 40 KR   //   Pris; 39 KR   //  Pris; 60 KR

En av mine favoritt kremer fra Bio Naia som man desverre ikke får tak i her i Norge, så kjøper den kun når jeg er i Frankrike. Den er supergod på huden, gir masse fukt, billig(40 kr!!!!) og 100% naturlig.

Bruker kun Deospray fra Dove. Lukter godt, den gjør det den skal og flasken er liten slik man kan ha den med seg på reise.

Favoritt sommer parfymen min fra H&M. Lukter helt fantastisk av kokos og sommer. Kjøper og bruker denne hver sommer. Den koster også bare 60 kr! Hadde kjøpt den om den kostet 1000 kr for å si det sånn, den er så verdt det!

 


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

INUWET COCONUT WATER GEL MASK – HER

Pris; 59 KR

En SUPERGOD maske til en god pris som gir masse fukt og glød! Kjøpte maskene fra Inuwet første gang i Frankrike og etter har jeg bruk de fast. Liker alle maskene deres og syntes de alle er like gode. Maskene fra Inuwet er 100% naturlig med ekte vann fra kokos. Elsker at maskene er av gele som også kjøler ned huden.

 


 

anbefaler-hudpleie-hud-hudprodukter-hudpleieprodukter-foreo-lyko-rosevann-makeuperaser-sephora-uniqone-biooil-klairs-bestehudpleie-godehudpleieprodukter-veganskhudpleie-isalicious-isalicious1-skjønnhet

TANGLE TEEZER HÅRBØRSTE – HER

Pris;

Fikk flere spørsmål om alle produktene jeg har i toalett mappa og da må jeg jo nevne denne også. Går ingen steder uten den beste hårbørsten. Funker på alle hårtyper, skader og sliter ikke på håret. Man kan bruke børsten i både vått og tørt hår.

 


 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg