De siste dagene

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

GENSER – HER

Da er jeg tilbake igjen fra en liten blogg pause. Det har vært såå fint vær og så varmt de siste dagene så har vært mye ute egentlig. Dagene har bestått av parkliv, grilling, familie, sol, venner, masse god mat og is. Vi er såå heldige med været nå folkens, bare håper det varer🤞. Kan ikke klage nå eller jo jeg må alltid klage litt, haha.. Eneste tingen jeg klager på nå når det er så varmt er at jeg sover dårligere og våkner opp ofte!! Så vært ganske trøtt og sliten de siste dagene.. Utenom det så er jeg ganske så fornøyd😀!

BTW jeg må anbefale en sinnssykt god is. Royal trippel fra Diplom is! Det er den beste iskremen jeg har smakt, sånn ever seriøst😋! Altså jeg må stoppe meg selv noen ganger, har blitt helt addict😍!

En ting jeg må nevne er George Floyd.. Jeg har ikke ord.. Jeg får så vondt av han.. Stakkars. Når jeg så videoen av han ble jeg kvalm og så sykt forbanna! Altså at noen mennesker kan virkelig virkelig være så slemme og ondskapsfulle! Drepe ett menneske så sakte imens han lider, gråter, roper etter moren sin og har det så vondt. Jeg håper sånn seriøst disse politimennene, spesielt han som sto på nakken hans får karma som f og får lide. Æsj, at noen mennesker kan være så onde hæ? Jeg tenker på moren han også, måten sønnen hennes døde på..

At ingen gjorde noe heller.. Jeg hadde automatisk flydd på de politimennene uansett om de hadde brukt tåregass.. Hadde falt meg naturlig inn, kunne ikke stått å sett på noe slikt. Heller litt tåregass enn at noen dør. Alle de som sto der skulle planlagt sammen og flydd på politimennene eller noe. Det er virkelig fortjent alt det kaoset som skjer nå i USA, noen må sette de politimennene på plass etter så mange drap! Nok er nok! 

Ha en fin kveld videre 💕

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-parkisalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

BUKSE  – HER | GENSER – HER

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

JAKKE – HER | BUKSE – HER

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

DENIM JAKKE – HER 

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

isalicious-blogger-bloggno-blogging-outfit-antrekk-stil-mote-oslo-diplomis-royal-trippelroyal-muffins-baking-marrokansk-mat-middag-burgerking-milkshake-baking-spacex-iskrem-is-sminke-park

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg