Det var mye mer seriøst i Oslo enn det jeg trodde

isalicious-blogger-blogg-blogging-blog-makeup-sminke-look-sminkelook-inspo-mua-makeuplook-nyx-sensai-stil-mote-trend-fashion-style-outfit-antrekk-oslo-glasmagasinet-mat-burgerking-veske-missguided-milkshake

Heii. Jeg har vært litt borte de siste dagene fordi jeg har vært litt nedfor av private årsaker.. Så har ikke helt orket noe spesielt men i går følte jeg meg litt bedre så dro til Oslo for først gang siden alt det her coronavirus kaoset startet, altså siden januar. Wow faktisk nesten 4 mnd siden! Dro til byen for å kjøpe ett par ting som jeg fort fant ut var umulig.

Jeg trodde faktisk ikke coronaviruset ble tatt så seriøst i Oslo.. Det var mye mer seriøst enn jeg trodde og trodde ting hadde roet seg ned. Altså her jeg bor (30 min utenfor Oslo) er jo alt åpent igjen og ting begynner å bli normalt.. Jeg har jo som sagt ikke vært der på nesten 4 mnd da det var helt annerledes så fikk helt sjokk! Før jeg dro til byen sjekket jeg ut på forhånd hva som var åpent og ikke. Men når jeg kom meg til byen var jo så å si ALT stengt og det som var åpent stengte kl 17-18 så fikk jo ikke kjøpt noe av det jeg skulle egentlig utenom mat. Oslo city skulle liksom stenge kl 22 sto det, noe som det gjorde men hjalp jo ikke når alle butikkene i selve senteret var stengt? Kun apoteket, Vita og en frisør som var åpent.. Så bare masse forskjellige gjenger med gutter overalt som hadde med seg med gigantiske høyttalere og spilte musikk så sykt høyt! Var så rart å se Oslo city sånn.. I Grønnland var faktisk det eneste stedet det var mennesker og litt åpent.

Jeg som syntes Oslo er stille ifra før men nå var det jo helt dødt. Når jeg skulle dra hjem rundt kl 21 begynte det å bli mørkt, hele Oslo var stille, så kun narkomane, gale mennesker og ALT var stengt. Det var utrolig skummelt. Prøvde å finne ett sted å spise før jeg dro men seriøst mission impossible! Ikke en kebab engang.. Så ble til å kjøpe noe snacks på Burger King som var åpent for så å spise middag hjemme istedenfor!

Det kom tilmed en løpende gal mann mot meg når jeg var på vei til bussen. Han ropte noe slikt som “fuck god, there is no god” og noe mer som jeg ikke forsto. Ble ganske skremt for å si det sånn. Hvis jeg var alene noe jeg heldigvis ikke var tror jeg han hadde flydd på meg.. Var en ganske skremmende følelse. Var så mange slike lignende tilfeller i går.. Oslo var som en forlatt zombie by som man ser på tv liksom..Var trist og kjedelig å se Oslo slik. Jeg skal ihvertfall IKKE tilbake før ting roer seg for å si det sånn, spesielt ikke når det er mørkt ute.. 

isalicious-blogger-blogg-blogging-blog-makeup-sminke-look-sminkelook-inspo-mua-makeuplook-nyx-sensai-stil-mote-trend-fashion-style-outfit-antrekk-oslo-glasmagasinet-mat-burgerking-shopping-coronavirus.

isalicious-blogger-blogg-blogging-blog-makeup-sminke-look-sminkelook-inspo-mua-makeuplook-stil-mote-trend-fashion-style-outfit-antrekk-oslo-glasmagasinet-mat-burgerking-veske-missguided-milkshake

isalicious-blogger-blogg-blogging-blog-makeup-sminke-look-sminkelook-inspo-mua-makeuplook-nyx-sensai-stil-mote-trend-fashion-style-outfit-antrekk-oslo-glasmagasinet-coronavirus-covid19-koronavirus-byen

Ha en fin natt folkens! 💕

3 kommentarer
    1. Jaaa heilt enig super trist i oslo nå er ikke noe å gjøre og alt e stengt.. Føle selv det e uttrygt på natta og holde me inne
      Xx Sigrid

    2. Haha hørtes da voldsomt ut! MEN hadde litt av samme samme opplevelse da jeg var i Oslo her om dagen. Itte kult næ!

    3. Poenget er jo fremdeles å holde seg mest mulig hver for oss, for at smitten skal begrenses, så vi som bor her prøver på det :-)Alle utenom noen gjenger som tror det ikke gjelder dem dette.. Det blir nok mer vanlig etterhvert, men det er litt tidlig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg