Drammen tur og en skikkelig provoserende hendelse

isalicious-blogger-blogg-bloggno-blog-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-look-natural-makeup-sminke-naurligsminke-blomster-drammen-by-byliv-fotoshoot-photoshoot-norge-drammenby-tur-3.jpg

Hei. Som jeg sa i mitt siste innlegg i går så tenkte jeg legge ut noen bilder fra jeg var i Drammen for ett par dager siden. Tok 100 bilder, sånn seriøst.. Men så nå at mange av bildene var av kjempe dårlig kvalitet så måtte slette en del.. Men går greit for hadde faaar too many uansett.. Grunnen til at jeg var i Drammen var for å se på en bil. Men tror det er en del som må gjøres med den bilen så usikker på om den skal kjøpes. Får se.. 

Drammen er en mye finere by enn det jeg husker😍! Altså sentrum var så koselig med bruene, sjøen, de fine gamle bygningene og all kunsten.. Skikkelig fint! Så var det noen steder det var sånne små hus og små byer. Det fikk jeg ikke tatt bilder av, men skal uansett tilbake.. Men nå har jeg egentlig aldri gått rundt i Drammen å sett ordentlig før da, sist jeg var der skulle jeg på ett selskap hos en venninne og gangen før der kjørte jeg bare innom med noen venner i bil. Nå fikk jeg liksom utforsket litt.. Men pga Corona så var alt stengt når jeg var der, det var jo litt kjedelig. Men også super bra det blir tatt seriøst.

Når jeg skulle hjem opplevde jeg noe SKIKKELIG super provoserende🤬🤯😤.. Jeg skulle ta toget hjem, var i bra humør og hadde kjøpt billett på mobilen. Da jeg satt på toget hørte jeg plutselig en mann som kom brått bakfra og ROPTE “Ja, vis meg billettene!!!”.. Det var konduktøren og han hadde en skikkelig frekk holdning! Jeg viste frem billetten med en gang og han mente at jeg ikke kan kjøpe billett på mobilen! Altså jeg viste han jeg hadde kjøpt men han mente det ikke gikk å kjøpe billett fra Drammen på mobil??! Jeg tilmed viste han at det sto Drammen der men han hadde tydeligvis bestemt seg for at han skulle ha rett uansett hva..

Han nektet meg å bli med i toget, han sa jeg måtte gå ut på stasjonen å kjøpe en gyldig billett på en maskin! Åhhh jeg ble så sur!! Jeg måtte fort hjem og hadde egentlig ikke tid.. Han sa at om jeg gikk av å kjøpte billett så skulle toget vente på meg fordi det ikke skulle gå før om 5 min. Til slutt hadde ikke annet valg en å gå av.. Da jeg gikk ut av toget, sa jeg til han at jeg håpet å få tilbake pengene men at jeg skulle kjøpe en ny billett.. Jeg så han var en person som likte bråk og nope – jeg hadde ikke tenkt å gi det til han. Akkurat i det jeg skulle gå inn døra til stasjonen så snakker konduktøren inn i en walkie talkie eller whatever de har å sa at det var klart og at de skulle kjøre😱. Imens han sto å SMILTE ut av vinduet da toget kjørte. FY FADER, JEG VAR SÅ SUR! HATER SLIKE MENNESKER🤮. Det var bare ondskapsfullt! Forstår ikke hvorfor slike mennesker har en sånn “sosial” jobb der man skal egentlig skal være hyggelig. Er ikke første gang sånt har skjedd meg på toget heller..

Meen til slutt kom jeg meg på ett tog 5 min etter med billetten på mobilen (kjøpte ikke en ny) og alt gikk bra! Uff ble sliten bare av å tenke på han merker jeg🥱..

isalicious-blogger-blogg-bloggno-blog-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-look-natural-makeup-sminke-naurligsminke-blomster-drammen-by-byliv-fotoshoot-photoshoot-norge-drammenby-tur-5.jpg

isalicious-blogger-blogg-bloggno-blog-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-look-natural-makeup-sminke-naurligsminke-blomster-drammen-by-byliv-fotoshoot-photoshoot-norge-drammenby-tur-.jpgisalicious-blogger-blogg-bloggno-blog-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-look-natural-makeup-naurligsminke-blomster-drammen-by-byliv-fotoshoot-photoshoot-norge-drammenby-tur-10-rotated.jpgisalicious-blogger-blogg-bloggno-blog-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-look-natural-makeup-sminke-naurligsminke-blomster-drammen-by-byliv-fotoshoot-photoshoot-norge-drammenby-tur-5.jpgisalicious-blogger-blogg-bloggno-blog-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-look-natural-makeup-sminke-naurligsminke-blomster-drammen-by-byliv-fotoshoot-photoshoot-norge-drammenby-tur-5.jpgisalicious-blogger-blogg-bloggno-blog-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-look-natural-makeup-sminke-naurligsminke-blomster-drammen-by-byliv-fotoshoot-photoshoot-norge-drammenby-tur-2.jpgisalicious-blogger-blogg-bloggno-blog-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-look-natural-makeup-sminke-naurligsminke-blomster-drammen-by-byliv-fotoshoot-photoshoot-norge-drammenby-tur-9.jpgisalicious-blogger-blogg-bloggno-blog-blogging-mote-trend-stil-fashion-style-ootod-outfit-antrekk-look-natural-makeup-sminke-naurligsminke-blomster-drammen-by-byliv-fotoshoot-photoshoot-norge-drammenby-tur-4.jpg

Ha en fin kveld!💕

9 kommentarer

Siste innlegg