ELIZABETH ARDEN: RETINOL CERAMIDE CAPSULES

Samarbeid – Elizabeth Arden & Saether Norway

 elizabetharden-elizabeth-arden-serum-seathernorway-vita-reklame-buzzador-produkt-hudpleie-retinol-hud-ELIZABETHARDENCERAMIDERETINOLLINE ERASINGNIGHT-Isalicious1-isalicious-blogger-blogg-tester-samarbeid

I samarbeid med Elizabeth Arden og Saether Norway har jeg vært så heldig å få prøve ut Retinol ceramide capsules line erasing night serum.

Disse ceramide kapslene med retinol minimerer linjer, tilfører huden masse fuktighet og reparerer hudens hudbarriere. Sammen gir Retinol og ceramide en synlig reduksjon av linjer og rynker, forbedrer hudens tekstur, tone og klarhet. Denne komplementærteknologien gir synlige resultater og samtidig beskyttes huden mot å bli tørr som man ofte blir av retinolprodukter.

Jeg har kun testet produktet i et par dager og hittil kan jeg si at jeg er fornøyd. Serumet skal kun brukes på kvelden og på dagen skal man helst bruke solfaktor pga den inneholder retinol.  Serumet glir raskt inn i huden å etterlater huden god og myk. Disse kapslene inneholder ingen konserveringsmidler og er duftfrie. Det er ofte at huden reagerer på retinol produkter, da det kan være litt sterkt, men den her passer alle hudtyper og jeg selv har ikke reagert. En ting jeg liker godt er at serumet kommer i kapsler og du får den dosen du skal ha.

Du finner produktet HER.

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg