ENDELIG I PARIS DEL 1

 

Heii folkens! Håper alle har det bra 💕

Har ikke vært aktiv på en stund, så tenkte å legge ut litt bilder fra den siste tiden som har vært. Jeg har ENDELIG kommet meg ut av Norge litt og er i Frankrike. Altså jeg hadde ikke reist på over 1,5 år!! Første gang det har skjedd! Jeg pleide å være max 4-6 måneder i Norge før jeg reiste igjen, elsker å reise. Er jeg for lenge i Norge blir jeg faktisk ja.. deprimert, elsker landet mitt, men det er ikke mye å gjøre og for ofte dårlig vær. Drømmen er å flytte tilbake til Frankrike, men mye som må ordnes først. Jeg er også fransk og bodd i Frankrike mange år.

Jeg skulle egentlig ha reist lenge før.. Jeg hadde flybilletter og alt, men så fikk jeg plutselig ørebetennelse natten før jeg skulle reise og fikk beskjed av legen at jeg måtte vente i 2 uker før jeg kunne reise. Det var såå sykt kjipt, fikk ikke reist for det første og for det andre fikk heller ikke tilbake penger..

Faren til datteren min bor i Frankrike akkurat nå, så da er vi hos han selvfølgelig så lenge vi er her! Det var jo enda en skuffelse for datteren min som ikke hadde sett faren sin på en liten stund.

Uansett, nå er jeg endelig her. Vært her litt over en uke, så tatt MYE bilder! Kunne ikke poste alt her, kommer mer i del 2.

Ha en fin kveld 💕

HADE NORGE!

HELLO FRANCE 😍

Jobb forfølger meg and i love it! Da jeg kom frem til der vi bor ventet alle disse pakkene meg, masse nye franske samarbeid! Utrolig spennende!

Til og med et brev fra selve Lôreal 😍

Prøver å være flink å trene her nede også, men ikke bare bare å jogge i den varmen her🥵

Men parkene her nede er en motivasjon i seg selv til å komme seg ut å jogge, så fine store parker!

Familien min😍😅

Det her var så digg, altså det er slush som man får kjøpt i vanlige matbutikker. En grunn til at jeg elsker Frankrike, du finner ALT her!

Meg og min lille 💕 Den kjolen datteren min har på har faktisk moren til faren til datteren min laget helt selv, fin ikke sant?. Hun er så sykt flink!

Måtte selvfølgelig på Sephora første dagen, a must!

En som er glad å se pappa🥰

Spa night og favoritter

Eiffeltårnet 😍😍

Enda flere ting jeg savner når jeg er i Norge, favoritt drikkene mine (brus).

I den blokken her bodde min mamie (bestemor) og pappa. Jeg har så å si vokst opp her, første gangen jeg var her var jeg bare en baby på rundt 6 måneder og de solgte leiligheten for over 10 år siden nå. Vært mye her, så kjenner til hele området. Derfor bestemte vi oss for å besøke dette stedet, kom mye minner. Utrolig fint sted å bo🥰.

Elsker bakeriene i Frankrike, cant be better 🥰😍

Her er parken rett vedsiden av der min mamie bodde, utrolig fint. Elsker området så mye 😍

Fint ikke sant 😍

Fikk enda et samarbeid 🥰 Skikkelig spent på det her, skal vise dere senere.

Vi dro på et marked sånn en times tid unna der vi bor med min datter selvfølgelig, faren til datteren min og hans mor.

SE PÅ DET HER 🤤

Her skulle vi på trampoline park, jeg kom litt sent så fikk ikke vært der mer enn 15 min tid. Var egentlig like greit, for var ALTFOR var den dagen og der inne. Null airconditioner.

En kveld vi skulle ut i Bastille. Er du i Frankrike burde du sjekke ut denne gaten. Er alt fra barer, restauranter og utesteder her. Alltid liv her og du finner vanligvis noe du liker.

Balayo er et sted vi ofte dro til da jeg bodde her, liker stedet. Ikke for jålete og bra musikk. Veldig urbant og spesielt sted.

Var en dag det regnet så sykt, var deilig! fikk ned temperaturen litt og selvfølgelig plantene får vann! Vært sykt tørt og varmt her.

Moren til faren til ungen min lagde Couscous 😍😍🥰. Hun lager den beste couscousen, loove!

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg