Endelig fant jeg dem i Italia

Hellu 🙂

Vært på utkikk så lenge etter de bling bling sandalene, slippersene eller hva du vil kalle dem. Altså har sett både på nett og i butikker men fant aldri noen jeg likte eller som var komfortable. Helt latterlig hvor mye jeg har ønsket disse egentlig, men dere vet den følelsen når man bare må ha noe og gir ikke opp før man finner det? Heldigvis fant jeg de her i Italia i byen som heter Ventimiglia og kan endelig krysse de av listen min. Nå gleder jeg meg enda mer til sommer så jeg kan bruke dem. Sykt mye fint her og billig. Skal legge til litt bilder av byen i morgen. Selve Ventimiglia er litt for stille og rolig for meg men utrolig fint. Holder med en fort shopping tur så tilbake til Monaco.

Her er de, altså er helt in love. De blinger helt sinnsykt og er super komfortable. Kostet rundt sånn 12 euro.

Klem; Isalicious

Instagram: Isalicous1
Snapchat: Isalicio91

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg