Er det en ting jeg blåser i når det er så kaldt er det hvordan jeg ser ut..

Om jeg var godt kledd, oooh yeah. Går ingen steder i denne kulden uten fleece dressen min for å si det sånn. Den er en lifesaver! Beste gaven jeg har fått. Skjønner ikke at folk klarer å gå med så lite klær i den kulden her jeg🥶.. Er det en ting jeg blåser i når det er så kaldt er det hvordan jeg ser ut..

Hei 😊

Håper alle har hatt en fin helg! Denne fredagen var jeg i Oslo en tur med noen venner, tok selvfølgelig INGEN bilder som vanlig. Tar alltid videoer, men glemmer alltid å ta bilder. Yes, sånn er det.. Lørdag skjedde det egentlig ikke noe spesielt. Søndag derimot var jeg egentlig invitert på et sånn jule event i Oslo, men jeg orket rett å slett ikke. Ikke så fan av Oslo at jeg gidder dra to dager så nære hverandre for å si det sånn(om jeg ikke absolutt må da) ..

Første dag i advent så er det jo julegateåpning her i byen min, så dro mye heller på det🥰. Elsker alle sånne familie ting og alltid gjort det. Er så koselig. Det var fin musikk, gløgg, svele, lek og til slutt var vi på kino. Mer kan dere se under 😊

Koselig😍😍😍

Min lille søte datter og meg 😊

Datteren min spant lykkehjulet og var så heldig å vinne

Gavene hun valgte (med litt hjelp av meg). Sjokolade og ullsokker. Man får jo aldri nok av ullsokker i det landet her😅

Margaret Berger var den som sto for jule musikken🥰. Hun er så flink!

Svele og gløgg. Hvem andre elsker gløgg? Altså er så godt!

I fjor begynte vi med en ny tradisjon nemlig å se på julefilm på kino på slutten av julegateåpningen. Dette året så vi Den første julen i Skomakergata. Hørt så utrolig mye om den filmen, så gledet meg skikkelig. Filmen var utrolig koselig, anbefaler å se den😍

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg